Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 babyen nærmer seg 4 mndr. I dag kjenner jeg at jeg ikke har noe å gi henne. trenger egentlig en babyfri dag... har flere det sånn av og til ?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hørtest deilig ut det! Har ikke hatt alene dag på over 3 år! Har knapt hatt et alene minutt!
Kanutten83 Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Oh yeah!!!! Mange ganger. Tror det er ganske vanlig, man går jo med ungen hele dagen, da er det klart man føler for å være seg selv og ikke bare mamma:o) Her sendte vi lillegutt til foreldra mine da han var 6 uker siden jeg trengte sårt å være meg:o)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Til anonym 12.29 Høres jo helt forferdelig ut at du ikke har hatt en alenedag på over 3 år syns jeg. Må si du har all min sympati hvis det har vært en ønske, og du ikke har hatt muligheten.
FanteGuri Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Har vært godt å bare være for seg selv en hel dag, fra morgen til sengetid.. Har ikke satt bort vesla en hel dag enda, hun er 6 mnd. Har vært borte fra henne i maks 2 1/2 time. Jeg har ikke helt turd/ orket å gjøre det hittil jeg, selv om jeg kunne hatt veldig godt av det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Har ikke hatt alenetid...nesten i det hele tatt. Var på besøk 2 ganger til ei venninne ca 2 timer hver av de gangene. Så jeg føler meget for en alenedag, men det lar seg desverre ikke gjøre
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Som jeg har sagt her før, det er bare å si ifra hvis noen bor i nærheten av meg. Jeg stiller gjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå