røre-røre og lille umulius Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Ja,jeg tenker paa penger. Tar du noen faa kroner for hver mail du svarer paa saa maa du jo vere sokkrik:) Jeg kan jo ikke tenke meg at du ser for saa mange(bare her inne er det jo en del) og saa tar du ingenting for det. Har flere ganger tenkt paa aa kontakte deg,men du har nok aa gjore.Spesielt no for jul:)
Under den hvite bro Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Er nok ikke rik. Jeg spår nesten alle gratis jeg da. Er jo hobbyen min. Og liker å hjelpe andre. Bestemor sa at det ikke var meningen at vi skulle tjene på å ha evner...derfor gjør jeg det slik og liker det. Ellers er jeg rik på familie....mamma og pappa og søstrene mine lever og barna er friske...har noen få gode venner...Så JA der er jeg rik...
røre-røre og lille umulius Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Det var derfor jeg saa rik paa penger. Rik i hjertet er noe annet og mer viktig enn penger paa konto:) Vet at det sies at det ikke skal tas penger for slikt,men det maa gaa en grense da. Kanskje kontakter jeg deg en vakker dag,men noe vil jeg komme til aa gi.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hvis du tjente penger på alle de som først og fremst bruker dine evner som underholdning- og dem er det alltid mange av- så ville du kanskje kunne hjelpe veldig mange flere på din vei, som virkelig trengte det. Man må jo ha til å leve også:-) Er nok ikke enig med din bestemor:-) Men, det spiller jo ingen rolle- det viktigste er at du gjør det som gjør deg lykkelig. Men husk nå på at det finnes ikke noen belønning for selvutslettelse. Klem
Under den hvite bro Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 merrily den var dyp...tar poenget jeg og skal si jeg har tenkt tanken. Men jeg har bestemt meg at jeg skal ha dette som hobby i alle fall til barna blir eldre. Så får vi se hva som skjer etter det.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 :-)) Kom til å tenke på noe forresten...Tror den viktigste grunnen til at man fra gammelt av sa at man ikke skulle "utnytte sine evner til personlig vinning" var at hvis man tok betalt- i en tid der "trolleri og heksekunst" var forbudt, så var det lettere å bli tatt for det. Og i tillegg var man nok en smule mer bekymret for djevelens innflytelse enn det vi er i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå