Gå til innhold

Helt ærlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du å kjæresten din det i graviditeten?

Er han den drømmemannen som masserer deg og bare sier fine ord?

Og skjønner hormonene dine?

Meg og kjæresten krangler veldig ofte :/

Er så sliten. Virker ikke som om han fatter at jeg er gravid vettu.

Er det vanlig å krangle sånn eller? Trodde han skulle skjønne hormonene mine mer å være mer omsorgsfull jeg :/

Føler meg utbrent! Med all unødvendige kranglinga ... + jeg jobber så sykt mye! Redd for å få svangerskapsdepresjon :( hjeeelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde det fint under graviditeten,men jeg var ikke så hormonell i den perioden..sett dere ned å snakk ordentlig sammen..fortell han hvordan du føler det og be han å lese litt om det..

mest sansynlig tenker han helt annerledes enn deg..mann og kvinne snakker to forskjellige språk vettu ;)

Skrevet

Min mann blir ganske sliten av alle mine hormoner han og, så vi må bare prøve så godt vi kan å være tålmodige med hverandre.

Tidligere sa han at hver gang jeg ikke sover så er jeg svimmel, snakker feil og tenker meg ikke så godt om med de tingene jeg gjør, det er egentlig litt komisk da, for jeg føler jeg går i en sånn tåke.

Mannen min jobber VELDIG mye så jeg ser han egentlig ikke så ofte. tror det er litt bra egentlig, så slipper vi å gå hverandre på nervene.

Mannen min har massert føttene mine en gang og det var forrige graviditeten min og da var de kjempehovne.

men han gjør det sikkert hvis jeg spør.

Hvis vi krangler tenker jeg noen gang at muligens tar jeg feil, for hormonene har tatt over kroppen min og jeg tenker ikke klart.

Håper dette ikke ble innviklet å forstå.

goood luck

Skrevet

Helt ærlig så hadde vi det veldig fint. Jeg var ikke plaget av hormoner, men var mye sykmeldt. Han var veldig omsorgsfull hele veien.

Høres slitsomt ut slik dere har det. Har du prøvd å snakke med han, utenom når dere allerede har en kranglete tone? Noen må ha det inn med teskje. Hint og forsiktig ymting fører ingen vei, man må si det klart og tydelig hvordan man føler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...