Gå til innhold

Flere som snart vil prøve på en lillebror eller lillesøster til maibarnet?


TusseMor07&09&14

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve igjen etter jul vi:o) Vil så gjerne ha tette barn, da både mannen min og jeg har gode erfaringer med "tette" søsken. Mensen er jo kommet litt uregelmessig tilbake til tross for amming også, så da er jo muligheten der! Tok jo 2 år før lillegutt "satt", så da er det jo greit å begynne snart.

 

Kjenner det kribler i magen her... blir nok tøft, men sånn som jeg gleder meg:o)

 

Flere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Er nok ikke helt klar for det nei!! Skal i gang med å bygge hus nå så det for nok vente noen år til tror jeg. Men gleder meg allerede til neste gang!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle prøve på nummer to etter jul , men så oppdaget jeg at kondomene tydligvis ikke hadde vært sikre nok hehe, så nå er jeg 2 eller 3 mnd på vei er ikke sikker. Blir fryktelig spennede på UL denne gangen da når man er så usikker på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

NEI..

 

Vesla her ER lillesøsteren.

 

Har vært sengeliggende over ett år nå pga. at svangerskap ikke går så godt overens med sykdommen min.

Så nei..

 

ingen fler her..

 

Er såå glad for de barna jeg har.

 

Og skulle jeg bli frisk så skal vi ihvertfall vente til barna er store så de klarer det meste selv om jeg skulle bli liggende med stor mage igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal!

 

Begynner etter Thailandturen :-) Dvs i slutten av januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her prøvde vi ikke engang. Men plutselig er vi i gang på samme visa igjen. Men det går sikkert bra. Slapper av enda, selv om jeg ikke likte å gå gravid forrige gang er jeg innstillt på å nyte det denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...