Gå til innhold

Hva koster det egentlig å bygge hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere gi meg ett eksempel på deres prosjekt? Hvem leverandør brukte/bruker dere osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bygger hus nå, bruker nordbohus, skal love deg at det ikke er billig, huset vårt er stort da litt over 300 kvm med sokkel da. Vi kommer vel til å bruke nærmere 2,7 mill på det da med tomt, da gjør vi mesteparten på det selv, bortsett fra at firmaet tar det utvendige på selve huset men ikke sokkelen den tok sambo og pappa. Huset til søstra mi og samboeren er på ca 200 kvm uten sokkel de gjør like mye som oss men han er elektriker så da slipper han det utenom, de skal betalle like mye som oss, de har arkitekttegna hus. Huset vårt ble spesiall tegna gjennom nordbohus så vi får akkurat som vi vil ha det.

Skrevet

Vi har ikke begynt enda, men holder på å hente inn tilbud fra diverse....vi skal bygge funkis-hus i mur, så det blir ikke et "ferdig-hus". Så langt har vi fått tilbud fra 2 stk, en på rett over 4 mill (nøkkelferdig) og et på 3,3 (da uten "innmat)....så det kommer vel på rett over 5 mill inkl tomt til 1 mill.....det holder;o/

Skrevet

Det lurer jeg også på!! Har så lyst på nytt hus......Drømme...

Hva kosta tomta deres da "Verdens peneste gogutt er min"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...