Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Heisann! Leste et innlegg inne på bli-gravid der du svarte på spørsmål angåande hormonspiral. Du skrev at du tok den ut fordi du ikke tålte den. Er det greit at jeg spør deg noen spørsmål ang dette? Jeg har hatt hormonspiral siden mai, har vært mye dårlig. Hadde intense kramper i magen de første 3 mnd, blødning de første 5 ukene. Har ikke sett snurten av blod siden, og det er vel det eneste positive..I tillegg til at det er rimelig safe prevansjon da! Saken er at jeg fremdeles har kramper i magen (som sterke menssmerter) flere dager i uken. Jeg er også veldig hissig, jeg som egentlig er veldig tålmodig og sindig til vanlig. Pleier å bli skuffet og lei meg når ting oppstår mellom meg og mannen, men nå etter spiralen blir jeg RASENDE ! Kan det være at jeg ikke tåler hormonspiralen særlig godt, jeg heller ?? Håper du ser dette innlegget og svarer. Andre med erfaring kan også svare! Mvh
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2007 *dytte dytte* Er du her idag, Glitterpusen? Noen andre som har opplevd lignende ?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 jeg dytter for deg;) kan være en ide og sende privat mld til henne i tillegg. Ellers kan du jo søke på hormonspiral oppe til venstre i BIM forum.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for dytten, Tryne ! Kan være godt med en dytt i ny og ne! hmm...er ikke så veldig avansert på data, jeg.. kan prøve å søke og se om jeg finner frem noe. Tenk ju!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal dytte:) Har du laget den en profil selv? Dersom du har det kan du sende PM der i fra. Finn ett innlegg hvor hun har skrevet og trykk på nicket hennes. Da kommer du inn på hennes profil hvor du da kan trykke på send melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå