Gå til innhold

Det er merkelig hvordan prioriteringene har blitt etter Dib.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe problem med å ikke fortelle om at jeg er gravid igjen til familie og venner. Har flere ganger fått spørsmål om det er noe nytt, men svaret som sitter lettest har alltid vært "Neeei, ingenting nytt"

Men det at jeg var uten nett i flere uker og ikke fikk gått inn på Dib og laget en tråd om det føltes som stooooor krise. Har hatt nedtelling til nettet kom tilbake nesten bare pga det, ha ha ha.

Ja sånn har livet blitt, internett har vist tatt litt overhånd :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS!!!!!!! Har ikke fått med meg det før nå, jeg. Så gøy da! Dere hadde vel prøvd en stund også? Masse, masse lykke til med svangerskapet:o)))))

Når er termin da?

Ps. lurte på hvor det var blitt av deg, ja;o)

Skrevet

Takk takk :o)

Dettevar 13ende pp ja, så følte meg på forhånd passe pessimistisk da det plutselig kom opp to streker, he he.

Foreløpig termin er 23 juli.

Skrevet

Ja, jeg syns å huske at dere hadde prøvd en stund, ja - 13pp er rimelig lenge...ekstra artig når spiren da sitter;o)

23. juli, ja - ikke så langt unna 1 års dagen til Milla, det - kanskje h*n kommer 29.? ;o) Når er ul og sånn da? I februar? (tror jeg hadde ul 19. februar - termin 28.7) Vil dere vite kjønn? Er formen bra? he, he - mange spørsmål dette;o)

Skrevet

Formen er strålende, bare vanvittig trøtt.

Aner ikke når UL blir siden jeg ikke er i Norge på det tidspunktet og må ordne alt selv der jeg er. Men skal nok fikse noe for kjønnet vil vi vite denne gangen også. Hvorfor vente liksom, he he, overaskelsen og gleden blir da like stor om det avsløres før som siden .o)

Skrevet

Skal du flytte til utlandet eller noe? Ja, er minst like spennende å få baby selv om en vet kjønnet;o) Vi var på 4 ul`er denne gangen, og var likevel veldig spennende å finne hvem som var inni magen selv om vi visste det var en jente;o)

Skrevet

Sendt deg PM jeg. Vil ikke legge ut mer om det her.

Skrevet

Da mener jeg mer om det store utland, he he...

Skrevet

skjønner hva du mener ..:P

haha..

ligger på kvelden også kommer det noe jeg lurer på..

åååå det må jeg spørre på dib imorgen..:P

hahah ;)

Skrevet

skjønner den nett-avhengigheten din ja... den lever godt her og :)

gratulerer med spiren!! mini satt også i 13pp her :)

du vet du kommer til å få baby den 20 juli? på min bryllupsdag :P

Skrevet

Kanskje 13 plutselig er blittt ett lykketall???

Å føde den 20. er greit, men ikke noe før håper jeg...

Skrevet

hehe mye jeg vil dele her inne også men jeg KAN ikke det ennå...

desverre...

Skrevet

Vel....du kan sende meg både pm og mail. Du velger selv hvilken, men en av alternativene må du benytte :o)

Da slipper du å dele det her inne......ENNÅ :oD

Skrevet

hehe.. 13 er mitt lyketall da, kjørte til å med opp fredag den 13 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...