Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er 1.gangsfødende, uke 38+4 i dag. Var hos jordmor på kontroll og hodet står godt i bekkenet, men har ikke festet seg. Blir litt stresset av dette. Må jeg gå lenge over tiden? Eller er jeg rett og slett for liten i bekkenet? Noen med erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Ha er vitsen med å skrive "dytter"? Når hodet ikke har festet seg, trenger ikke det å bety at ikke barnet kommer til termin. Så lenge barnet ligger godt nedi. Er 2.gangs fødende og hodet er ikke festet seg hos meg. Det behøver heller ikke det har jeg hørt. Hør med jordmor hvis du er usikker?
Dolly Duck Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Veldig ofte fester ikke hodet seg på førstegangsfødende før under fødselen. Dette har ingenting å bety for forløpet. Du kan føde både før og etter termin selv om det ikke er festet. Lykke til! =D
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Lurer også litt på dette.. står så mange steder at hos førstegangsfødende fester det seg som regel ganske tidlig, mens hos flergangsfødende trenger det ikke feste seg i det hele tatt, eller helt på slutten. Er det et dårlig tegn at det ikke har festet seg til termin liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå