Giftmamma med2jenter Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 har bare bakt sarah bernard og ristopper.. men tror kanskje jeg skal bake noe "tørre" kaker også... trenger litt inspirasjon fra hva dere andre baker...
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ingen verdens ting. Her er lillegutt cøliakiker så det blir til og med kjøpepepperkaker til han.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Baker? Og det er? Hehe:) her lager svigermor sara + og mamma lager en del, så den bakingen kan noen andre få Vi lager peppekerkaker da, men det er mest for at det hører til julen.
Prins&Prinsessa Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Her blir det pepperkaker,kokkos makroner og risboller :) Har ikke begynt enda, men tenkte å ta det til helgen :)
Mammaaaaaa Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Skal lage ristopper, sånne sjakkruter eller noe sånt..., seigmenn, pepprkakehus og sånne runde småkaker med rosiner inni som eg ikkje veit navnet på...
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal virkelig slå på stortromma i år å bake: Kakemenn, pepperkaker, risboller, Smultringer, Krumkaker, Serinakaker, Kola kaker, Kokosmakroner åsså skal jeg lage marsipan, knekk og gelè
Martin+Mamma Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 pepperkaker,kransekake og ristopper
balsam Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 jeg skal lage delfiakake og riskaker... har vært hos tante å bakt kakemenn og pepperkaker og har det med derfra, men orker ikke bake noe annet hjemme..=)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Vi har hatt bakehelg med mamma og svigermor - og et par andre tanter av meg. Koselig helg på gården, og svigermor synes det var stor stas. Vi bakte (eller de bakte. Jeg laga middag og drakk rødvin:) - syltynne sirupsnitter - havreflatbrød - potetlefser, tynn og tykk lefser - krumkaker - serina kaker - nøttetopper - biscotti - potetlomer - julebrød og vørterbrød - fiskeflatbrød - potetmel topper - barna lagde julemenn, pepperkaker og kokostopper - berlinerkranser I år skal min familie feire jule på den fraflytta gården til bestemor. Alle kommer og all mat skal lages som før:) Vi skal til svigers. Må legge til at de laga - rullepølse - sylte - pinnekjøtt
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Har laget kransekakestenger, bollekake i langpanne, aniskringler, vaniljekranser og marsipankonfekt.. Skal lage smultringer med anis, honningkake, cubatopper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå