Gå til innhold

gravid eller cerazett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kraftig kvalme, har hatt det i noen uker nå, har også begynt å få hyppig trang til å tisse.

Begynte på cerazett i begynelsen av oktober. Hadde da mensen/blødning, men har ikke hatt det siden.

Noen som om dette kan skyldes pillen? Mener å huske at kvalme kan komme av pillen, men kvalmen kom jo da jeg hadde gått på pillen i ca 1 1/2 mnd. Er hyppig trang til å tisse også en bivirkning?

Er vel liten sjangs for at jeg er gravid når jeg går på pillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test så slipper du å lure. Om du virkelig er gravid bør du jo slutte på pilla snarest...

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg gikk på cerazette...

Skrevet

Jeg er også kvalm, særlig om morgenen, har tatt sikkert tre-fire tester, men er ikke gravid. Er nok pilla sin skyld ja...

Jeg fikk skikkelig graviditets-symtomer etter ca to måneder på cerazette, trøtt, kvalm, humørsyk osv. Var helt overbevist om at jeg var gravid, følte meg skikkelig hormonell. Tok litt tid, og flere tester, før jeg skjønte at det var pille som gjorde det. Men nå har det gått seg til, så regner med det var en slags tilvenning.

Men når det er sagt, så er den jo ikke 100% sikker, er det ikke mellom 90 og 98%, hvis du tar den helt riktig de sier.. Så sjansen for å bli gravid er jo der, selv om den er liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...