Gå til innhold

kan dette være....

mumitrolletermammantilmille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkenløsning? Har så vondt nederst i magen, mellom navelen og skambenet. Utifra det jeg har lest her inne, virker det som ligament smerter. Men har vart ei uke nå. oG det er skikkelig vondt. Klarer ikke sitte, det er såå vondt og reise seg og det er vondt og gå. Pratet med legen min, og hun mente det var bekkenløsning. Skal til henne i morgen, så da får jeg vel svar. Men er det noen som har hatt slike smerter? Og at det har vært bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt på vei er du da? Jeg synes disse ligamentsmertene varte lenge! Til rundt uke 16 tenker jeg..Og de oppfører seg omtrent som det du forklarer.. Det kan ikke være kynnere da?

Bekkenløsning er jo så forskjellig fra person til person.. JM ga meg ett tips når det gjaldt å sjekke om det var bekkeløsning; legg deg ned, og prøv å "kakk" deg selv i hoftene,bekkenet. Slå litt løst. Om det gjør veldig vondt er det bekkenet.. Men for de fleste sitter bekkenløsningen bak i ryggen,mellom halebeinet og hoftekulene og nedover i lysken.. Noen ganger oppover i musa.. Så jeg vet ikke..

Skrevet

Kynnere har jeg en del av, så det er nok ikke det. jeg er i uke 28. skal prøve og slå litt løs her nå:)

Skrevet

gjør vondt i skambeinet når jeg slår litt på det... Hmm. ikke lett og vite. får høre med legen i morgen

Skrevet

Huff,da er det kanskje bekkenet som har begynt å slå seg vrang..

Ønsker deg masse lykke til! :) Kan jo legge til at jeg har bekkenløsning,og jeg får en følelse av å være støl mellom beina.. Så det er maaange forskjellige måter det oppleves på...

Skrevet

uff, ja det er nok det. men gleder meg til og evnt få stillt en diagnose. da vet jeg at det ikke er noe farlig. bare vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...