Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hver gang mora mi skal komme på besøk blir samboer sur og går å legger seg før hun har komt inn døra. Gidder ikke si hei en gang. I går gik han å la seg kl 8 og jeg måtte sitte å si til mamma hele kvelden at neiiida det er ikke pga deg han har lagt seg tidlig! De siste 5 gangene har dette skjedd. Blir så sinnsykt frustrert at en voksen mann ikke klarer å være litt høflig mot en svigermor som aldri har gjort han noe vondt! Hun stiller opp og er barnevakt hver gang vi spør, vi får låne penger når vi sliter og hun ordner møbler til oss (bor i et stort hus nesten uten møbler...) Han blir sur når broren min kommer også. De har jo aldri gjort han noe! Og de hjelper til så ofte de kan. Hadde skjønt det hvis de slang dritt eller noe, men det gjør de ikke! Hva hadde dere gjort? Hadde dere godtatt det? Har ikke noe med småtroll å gjøre men vil være anonym....
petite fleur Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 I alle dager....sier han HVORFOR han gjør dette? Du sier de er hjelpsomme og aldri har gjort han noe, men han må da kunne gi deg en grunn til at han går å legger seg? (Noe så ufattelig barnslig, forresten) Jeg hadde ikke godtatt det. Må da gå an å oppføre seg som folk?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Han sier de er her så ofte... Men de er jo ikke det! Greitt nok, mamma var her i noen timer på tirsdag også, men før det er det en stund siden. De bor et stykke fra oss og har jo selvfølgelig lyst opp å hilse på barnebarna når de først er i byen! Hadde vel egentlig blitt litt lei meg om de hadde reist til byen uten å besøke oss... Ja synst også dette er sinnsykt barnslig. Sa til han at det er helt greitt han går og legger seg tidlig hvis han er trøtt, men han kan godt komme inn å si hei til svigermor først så hun ikke kommer hit og føler seg uvelkommen! Blir bare så sinnsykt trist på hennes vegne. Vil ikke at hun kun skal føle seg velkommen når hun er barnevakt liksom...
LilleVilleVilja Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Huff, så frustrerende det må være for deg... Håper ikke mor og bror tar seg nær av oppførselen hans. Min kjære benytter alltid sjansen til å spille dataspill (ikke at han ikke gjør det ellers ) når mor er innom. Men han er hvertfall høflig nok til å hilse på før han forsvinner. Har ingen gode råd, ville bare si at du har min sympati... Han burde jo være voksen nok til å skjønne at man ikke kan oppføre seg sånn (med mindre man er 12 år ), så det hjelper vel ikke å prøve å snakke med ham... Håper det ordner seg på en eller annen måte, lykke til hvertfall!
M&MH Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 For en dust av en samboer du har!! Be han skjerpe seg og vokse opp. Han oppfører seg som en skikkelig drittunge spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Syns han at dem er på besök ofte? Da hadde han ihvertfall ikke likt mine svigerforeldre...Dem kommer stort sett annenhver helg, hvis ikke de kommer må vi på besök til dem..De kommer i dag og skal väre frem til mandag... I tillegg ringer de 10 ganger (minst) om dagen...Svigermora har for vane å ringe i 8-9 tida på morgenen men nå har jeg begynt å ha telefonen på lydlös for mini våkner så lett.. Men hva kan jeg gjöre? Det er mine manns foreldre og jeg må respektere det...han respekterer mine og hadde ikke sagt et ord hvis dem bodde hos oss i en måned...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 hei du..jeg vet godt hvordan du har det..samboeren min var akkuratt på samme måte..jeg er med han ofte til foreldrene hans,men han nektet å være med å besøke mine foreldre.. de stiller hele tiden opp med å passe ungen vår,noe ikke hans foreldre gjør...jeg sa rett og slett til sambo at hvis foreldrene mine er gode nok til å passe ungen din bør de faenime være gode nok for deg oxo..ellers kan du glemme å få barnefri igjen..haha, da skjerpa han seg med en gang..nå er han HØFLIG og de har fått et bedre forhold
FanteGuri Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Forstår hvordan du har det. Min samboer har ikke noe imot at mine foreldre kommer hit på besøk, for da kan han sitte med pc`n litt osv. Er en rastløs type, klarer ikke å sitte i ro uten å ha noe å holde på med. Men, han vil omtrent aldri bli med på besøk til foreldrene eller besteforeldrene mine, for da blir det så kjedelig til han. Sambo har forklart det slik at han synes det er kjedelig med foreldre og besteforeldre, vel jeg synes han kunne tatt seg sammen litt. Plutselig en dag er de ikke der lenger, og da kan man angre seg for at man ikke giddet å ofre noen timer på dem.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Prøv å snakke med han om det med hans mamma til stedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå