Gå til innhold

frist for å sende inn papirene til nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det satt en frist for når vi må sende inn papirene til nav. er i uke 34 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk beskjed om å levere inn i uke 30....

Skrevet

jeg leverte i dag (uke 37 i dag). leverte tidsnok jeg. spurte tidligere og fikk beskjed om å komme i beg. av des. (termin 29.des)

Skrevet

Samme når vi leverer, kan levere etter fødsel også, men de bruker sikkert noen uker på og behandle, så dersom du er avhengig av pengene, fra den dag du går ut i perm. og ikke arb.giver betaler lønn, og får tilbake, ville eg levert tidlig ( uke 30)

Skrevet

Jeg sendte inn på en tirsdag,fredag samme uke gikk jeg ut i permisjon,men jeg får lønn fra arb.giver,hadde jeg ikke gjort det hadde jeg levert tidligere......

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra NAV om å levere 6 uker før permisjon ellers kunne de ikke garantere at det var fattet vedtak før jeg gikk ut i permisjon....

Uansett så får du pengene etterbetalt....

Skrevet

leverte i går jeg, 11 dager før jeg går ut i permisjon og fikk garantert fra nav at alt var i orden :-) Men det er sikkert ulik praksis så hør med ditt lokale nav for i storbyer o.l er det nok lengre frister.

Skrevet

I mine papirer står det at de skal ha papirene senest 7 uker før termindato! Er mulig det praktiseres litt forskjellig rundt omkring, kan se sånn ut på svarene du får her. Jeg sender de inn 8 uker før, så er det i orden iallfall!

Men synes du absolutt bør gjøre det snart om du er i uke 34 nå, slik at det ikke blir noe tull med utbetalingene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...