Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på snart 3 har fått skikkelig magesjau og er blitt så innmari sår på baken. Hva er det beste å smøre med. Smører med sinksalve, men føler ikke det blir noe bedre av det. Mulig det hindrer det fra å bli verre men..... Det er liksom ikke nok når gutten hyler som en stukken gris så snart man er borti med en klut. Her trenger jeg et godt råd, synes så inmari synd på ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten... Selv har vi aldri brukt sinksalve. Sverger til vitapan salve som de har på apoteket. Det finnes både krem og salve, og her bruker vi salven til stumpen. Den er kjempegod.

Skrevet

Elizabeth Arden "8 hour cream."

Den er litt dyr, men er den beste kremen jeg har brukt på mine barn.

(Kun brukt den når de er veeeldig sår.) Kjøpes på parfymeri.

Skulle si at det også er bra å få lufta stumpen, men det er vel ikke så gjennomførbart med diare...:P

Skrevet

Den til Elisabeth Arden har jeg faktisk et eller annet sted, men jeg tror jeg drar på abpoteket og kjøper den andre også i tilfelle jeg ikke finner den.

Takk skal dere ha:)

Skrevet

Har brukt den vitapansalven fra spedbarnsalderen, og aldri byttet merke.

Ble spurt til råds av en yrkessjåfør som var blitt så sår bak..(er faktisk sant). Sa jo at den salven der var bra hvertfall, men at jeg brukte den på ungen min. Noen dager etterpå kom hun tilbake og sa at det var vidundermedisin:)

Lykke til da. Håper det lindrer etterhvert.

Skrevet

Hehe, nå virker det som jeg er full av gode kjerringråd, men dette funker også veldig bra!! Potetmel! Det var det eneste som funket bra og kjapt for sønnen min -de har til og med begynt med det i bhg, hehe.

Skrevet

Baby SebaMed spesialkrem for irritert og sår hud! Fås kjøpt på apoteket. Den inneholder panthenol, og er kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...