Mom2Two Skrevet 6. desember 2007 #26 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ikke fordommer mot jenter med silikon, men tenker at det er leit at de har så dårlig selvtillit. For meg er det absurd å brukte tid, penger og energi på å skulle forandre puppene i en verden som trues av global oppvarming, barn dør av sult osv. Jeg synes det er litt sånn "verden roterer rundt min akse"..., men folk må gjøre som de vil for meg. Sånn utseendemessig synes jeg silikon for det meste ser vulgært og harry ut. Jeg synes det ser merkelig ut med digre mugger på en ellers slank kropp f. eks. Ting henger jo gjerne sammen kroppsmessig, fornadrer man på det ser det rart ut...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #27 Skrevet 6. desember 2007 Alle har fordommer. Det er helt nødvenig. Vi hadde ikke lært noe uten, hatt instinkt eller hatt evnen til å unngå fare. Selvsagt er det et valg som er opp til hver enkelt. Å ha en fordom er ikke det samme som å blande seg i andres valg. Det kommer an på måten en gir uttrykk for fordommen sin. Ikke ment til deg SIklerotte,men synes det er skummlere med dem som nekter for at de har fordommer. Om en ikke ser eller oppdager egne fordommer har en heller ikke mulighet til å utfordre dem.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #28 Skrevet 6. desember 2007 Fins jo de som har naturlig store pupper og er slanke og da...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. desember 2007 #29 Skrevet 6. desember 2007 Nei i utgangspunktet ikke. Hvis det blir bare skinn igjen etter unger og amming så er det mulig jeg gjør noe med det, hvis det plager meg. Men jeg synes det er teit når det ikke blir naturlig, jeg tenker på størrelsesmessig. Det skjønner jeg ikke helt poenget med.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #30 Skrevet 6. desember 2007 nei, jeg har ikke fordommer mot jenter som tar silikon. Det er deres kropp.. og hvis de føler seg bedre med silikon så syns jeg det bare er bra! men jeg syns det er stygt med for store da.. det ser liksom så veldig unaturlig ut.. men fordommer.. NEI.. Syns egentlig de er litt tøffe jeg.. de er ikke fornøyd med puppene.. ja.. hvorfor ikke fikse på det istedenfor å klage?! Og få det kanskje bedre etterpå!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. desember 2007 #31 Skrevet 6. desember 2007 Nei, det har jeg ikke. Synes det er usigelig harry med altfor store pupper som ikke står til personen rent kroppslig sett.. Tror mange hadde blitt overrasket om de visste hvor mange som har tatt brystforstørring, for de fleste synes det ikke på. Man ER ikke silikon, man HAR silikon. Veldig greit å si det har sammenheng med selvtillit, det har kanskje ofte det.. Men, klesindustrien er verst. Før jeg la inn kunne jeg aldri kjøpe kjoler jeg synes var fine, alltid måtte jeg gå i rund hals, fant aldri bikini som passet både foran og bak. Puppene så ut som to tumorer hvor væskeansamlingen hadde gått ut.. Kanskje noen klarer å gi så faen i seg selv og synes det er helt greit, men i en alder av 25 år vil jeg gjerne kunne gå i en v-genser uten at det ser ut som hodet er snudd bak frem. Jeg har flere kilo for mye, og mange andre feil og mangler som jeg ikke bryr meg om.. Men, som sagt, det og kunne gå i KVINNELIGE klær, det å føle seg som en kvinne, det betyr mye for meg! Men, klart folk har fordommer, og det finnes jo de som har en mening om alt!
♥ DAME Skrevet 6. desember 2007 #32 Skrevet 6. desember 2007 Ja, hvis dem gjør det bare for å se ut som Jordan osv...Men nei, hvis dem har så små pupper at det går utover selvtilliten
BettyBoob Skrevet 6. desember 2007 #33 Skrevet 6. desember 2007 nei det har jeg ikke -- da hadde jeg måttet ha fordommer mot meg selv! puppene begynte og sluttet å vokse da jeg var 13, brukte a cup. Var egentlig aldri flau over dem, ikke noe problem å vise meg for kjærester, på stranda osv - men var et stooort irritasjonsmoment for meg. Så da fylte jeg på litt da jeg var 22 og angrer ikke et sekund ) Selv etter amming har jeg fortsatt flotte pupper!
Candy girrrl Skrevet 6. desember 2007 #34 Skrevet 6. desember 2007 Jeg mener det er flott at jenter som har hatt lav selvtillit i åresvis kan få et ok forhold til kroppen sin. Men jeg ser en tendens til at de som tar det , tar litt av.. og går veldig horete kledd både til hverdags og til fest. Da skal de liksom ta igjen for alle åra med høy pologenser.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #35 Skrevet 6. desember 2007 hvorfor skulle jeg ha fordommer mot det? om folk har sokker, hengepupper eller silikon inni bh'n driter jeg langt faen i. er ikke meg som skal verken ha dem eller plukke på dem. Hvis terskelen for hvem vi dømmer er så lav at vi skal dømme folk utifra valg de har som ikke påvirker noen andre enn dem selv, så er det virkelig noe galt med folk altså. Dømmer du meg fordi jeg har rosa neglelakk på tærne? folk får bestemme over sin egen kropp. men om jeg syns det er pent er en annen ting.
theresehar1gutt Skrevet 6. desember 2007 #36 Skrevet 6. desember 2007 enig med mockanin. "For mitt vedkommede kommer det helt ann på hvorfor og hvor mye dem har. mockanin"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå