nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Startet i ny jobb på mandag, jobbet mandag, onsdag og skal på jobb etterpå... men gjett tre ganger hvem som våknet opp med omgangsyke i dag tidlig... joda, det er meg! og det er så pinlig å skulle ringe inn og være syk 3. dag på jobb når jeg enda driver med opplæring.... DRITT!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hehehe velkommen til klubben! Startet i ny jobb nå på mandag, i går og i dag har jeg måttet være hjemme fordi snuppa er kjempe syk :-S HELDIGVIS er de veldig greie, men jeg har litt dårlig samvittighet ja.. Masse god bedring snuppa og grattis med ny jobb!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 jeg må flire når jeg ser nicket ditt for det er så bra!!! hahaha:) men god bedring!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 tusen takk ) uffda, er hun syk? kjipe greier dette med ny jobb altså! du kjenner nesten ingen og skal begynne å ringe... åååh! de er nok veldig greie på min jobb også, men jeg har opplæring i dag og på lørdag, har første alenevakt på søndag, så jeg går jo glipp av ganske mye nødvendig hvis jeg skal være hjemme i dag.... god brdring til snuppa di også, og grattis med jobb til deg og )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 tusen takk )
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 jada hun er syk,,, IGJEN, aaaaah.. Hun MÅ jo få godt immunforsvar etter dette hehe Hva slags jobb er det du har fått?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 bolig med psykisk utviklingshemmede. utrolig spennende og veldig lærerikt ) noe jeg kunne tenke meg å drive med senenere også!!! derfor er det kjipt å gå glipp av opplæring, for opplæringen går jo på å bli trygg og bli kjent med brukeren.... du da?
Mille** Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Velkommen i klubben sier jeg også! Hadde jobbet i 14 dager da jeg ble syk på slutten av en senvakt. Var syk i *hold deg fast* EN UKE!! Guuud så pinlig! Men hva kan man gjøre da, ingen som VIL være syk... God bedring!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 æsj da! he he sånn var det når jeg kom tilbake på gamle jobben etter permisjonen, vi hadde vært på ferie en uke før pappapermen, og både han og lille var syke. fikk påvist no salmonellagreier... var borte en uke da for å passe mann og barn... men de kjente jeg jo, var ikke like pinlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå