Gå til innhold

Er det rier eller kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt forskjell. Har ikke opplevd å kjenne kynnere gjennom svangerskapet bortsett fra at magen har vært hard innimellom.

Nå er jeg i uke 39 og sitter å kjenner på menssmerter laangt nede. I lyske-området vil jeg nesten si. De kommer og går fra 4 min imellom til en time.. Er ikke spes vondt, så er det da umulig at det er rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rier kommer HELT regelmessig og de fleste kjenner dem godt for å si det sånn. Men det kan godt være at den murringen du kjenner er et tegn på at livmorhalsen blir påvirket og åpner seg. Det er nemlig mulig å bli åpen ute å kjenne noe serlig.

Da jeg fikk siste mann hadde jeg vonde kynnere i 2 timer og så fikk jeg to skikkelige rier med ca 10 min mellom. Heldigvis begynte jeg å blø, så vi reiste rett til føden. Han var ute 2 timer etter første ri, så jeg er glad vi ikke venta lengre....

Skrevet

Jeg hadde regelmessige rier fra 1. rie, men jeg har lest om mange her samme dagen de fødte som hadde uregelmessige rier så det er vel unntak for hver regel.

Men er du usikker så ring føden, for er det noe på gang vil man jo helst at det skal skje på sykehuset å ikke i bil på vei dit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...