Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal visst det, og til mamma sin stooooooore forskrekkelse, så har jeg jo sjelden hørt på han (ja, jeg kan mange av sangene, men han er ikke noe jeg har bitt meg merke i) Noen som skal, evnt har vært, og som syns det var bra?
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Yes, jeg skal Skal dra på konserten med foreldrene mine OG svigers, så dette kan bli moro
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Cool Jeg skal med søskna til sambo, og deres menn. Gleder meg jo, men har jo ikke noe forhold til han som artist.. men for konsertens del blir det nok gøy
nassenøff Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja, jeg skal:D Elsker musikken hans, og er skikkelig fan he he. Har vært på ett par konserter av han før, og han er en sykt bra live artist. Alltid bra stemning på konsertene hans. Gleder med skikkelig:D
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Oki. Da får jeg satse på at det blir bra Sambo har noen cd'r liggende, kanskje jeg må høre på de, så jeg får det inn ;o)
Stratos med 3 barn Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, vi skal
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Noen som vet hvor mange billetter som er solgt totalt?
tyr66 Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Ja, jeg er en lidenskaplig rocker, og når jeg hørte Born too run på slutten av syttitallet var jeg solgt. Mitt første kjøp av musikk var The River i 1980 14 år gammel. Springsteen er fortsatt nr. 1 for meg. Skal også på The Cure og Bon Jovi i 08.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 De solgte vel ut de 4000 billettene på notime, også har de satt opp ekstrakonsert dagen etter. Hvor mange av de som er solgt, aner jeg ikke
trøndermamma Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke, men mannen i huset har veeeeeeldig lyst! Har vært på konsert med ham en gang før, på Valle Hovin. Kan ikke si at jeg er noen kjempefan, men hører litt på ham:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Det er på Valle Hovin til sommeren også. Aldri vært der jeg, så er litt spent. Har bare vært på backstreet boys konsert i spektrum en gang, for leeenge siden )
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 JA!!!! Fikk billetter til ekstrakonserten. Endelig Både mannen og jeg gleder oss villt!
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Mannen hadde visst kjøpt 2 billetter i går. Blir sikkert med til Oslo, men konserter gidder jeg ikke å være med på, så den billetten får han gi til noen andre. Vi var på Bruce S. konsert når han var her for noen år siden (husker ikke når, men kanskje 2002?) Overalt var jo bare kø kø kø, trangt var det å stå i den klynga med folk i timesvis, stressa med at folk stod å røykte så tett opp i andre, var rett og slett for at noen skulle ta fyr. I tillegg var det jo ikke så lett å se særlig mye av scenen pga. folkemengden. Åsså ble de jo aldri ferdige, ekstralåt etter ekstralåt, holdt på å klikke! Samme styret var det å komme seg til hotellet, klynger med folk og køer. Men kos dere, dere som liker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå