Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha ansvar for noe eller noen. Jeg vil være ansvarsfri. Hvorfor finnes ikke det ordet? Vi har bare ansvarsløs og uansvarlig, så ansvar skal liksom være positivt. Ikke faan. Som når NAV insisterer på å kalle folk arbeidsledig og ikke arbeidsløs eller arbeidsfri - hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg definitivt ikke vært ledig for arbeid, jeg hadde vært lykkelig løs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Very welcome, den var ærlig ment også;-)

Skrevet

Lykkelig løs, hehe. Jeg ser det for meg, der du vandrer gatelangs og gliser.

Nå er nok ikke du som alle andre da :-) Folk flest trenger ansvar, og trenger arbeid og ansvar for å føle seg nødvendig og for å føle seg lykkelig. Mennesker er sosiale vesener som har det best når de kan være sammen med andre mennesker og å drive med noe som gjør at de føler seg til nytte. Denne følelsen gir viselig lykke og tilfredshet.

Skrevet

Tja, jeg har da vært ansvarsløs i perioder av livet. Og lykkelig som faen.

Skrevet

Eller ansvarsfri, om du vil. Forresten er det deilig å være ansvarsløs også, for da trosser du noe. Og det er deilig å trosse av og til, livsåndene liker det.

Skrevet

Kan jeg få ære løs med deg?

Skrevet

Det er en ypperlig ide, skal vi si torsdag? Løse Tøsers Ansvarsfrie Helligdag!

Skrevet

Jepp. hva er antrekket? Luciakjole? Har en veldig søt kjole fra The Gap hengende, men tror den er str 3 år. Jeg kan bruke den som lue?

Skrevet

Det høres helt saliggjørende ut. Jeg stiller som Staffan var en stalledreng i fjøsstøvler og stjernespir i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...