Zupermam Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 ønsk meg lykke til!! eggløsningstesten lyser "go", og jeg skal forføre mannen min noe vannvittig i dagene som kommer!! Hadde en sa for en stund siden, men nå skal spiren sitte!! tipper han lurer på hvorfor joggebuksa er bytta ut med strømper og fint undertøy.... MMOOOAAAHAHAHAHAH!!!!! ( joda joda, vi er enige om å får flere barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå