lille meg.. Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 noen som vet om det finnes en "tøydukke"pat???og kunne godt tenkte meg en genser eller noe med pat på,har sjekket barnegarderoben(er det ikke der den nettbutikken som har masse klær med figurer på heter??)men fant ingenting der...
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Lekebutikkene har masse, vertfall ekstraleker vet jeg.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 ikke sett klær med pat på... men før hadde de masse sånne leiker på brio altså.. både bilen med plastikk-pat og miss inni, tøydukke-pat og div...
lille meg.. Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 har bilen i plast me pat og miss,og pat er nå med han i senga der han sover:-)men tenkte det kunne være koseligere med en pattøydukke,og det har jeg ikke sett her,på lekebutikkene(er bare to her vi bor,så kanskje litt skralt utvalg)
Kaffemocca Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Vet hvertfall at det finnes sokker med pat på og sengetøy. Hvis du bor i nærheten av en barnegarderoben butikk har de der (hadde hvertfall for en mnd siden) og sengetøy vet jeg de har hatt på jysk.. Har en sønn som også eeelsker pat=)
Martin+Mamma Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 pytt og panne har pat dukke med tralle og koffert.var fin den.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Hvor er pytt og panne? Har de hjemmeside? Min og eeeeslker postmann pat. Har fått tak i miss bamse da.. Den kjøpte jeg i brio butikk. Vet de har en mindre str. på sparkjøp. Sengetøy kjøpte jeg på jysk Ellers vet jeg du kan få kjøpt figurer på Brio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå