Gjest irismor Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 når jeg skal ha den på lørdag. Eller bør jeg vente til i morgen.
Lillesnuppis Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ville ha venta til i morgen. Jeg hadde det forrige lørdag da jeg feiret trippel bursdag ( datter, pappa og meg. alle i des) Laget den fredag kveld.
Gjest irismor Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Da venter jeg til i morgen. Begynner bare å bli så utålmodig. Er så mye jeg skulle ha gjort, skal ha julebord hjemme på lørdag.
Lillesnuppis Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja ikke snakk. Hadde 18 stk her. Men jeg sto opp tidlig. Lagde eggerøra og la den i forma den skulle være i., stekte karbonadene og delte opp kyllingen å la dem ferdige i forma å inn i stekeovnen klart til varming. Og la smøret og satte det fra på bordet med plast over. Og pynta bordet med lys og blonster. Tomat, sur og sildesalaten lagde jeg torsdags kvelden. samma med remuladen og stekte løken til karbonadene.. Hvor mange blir dere da? Jeg hadde t.o.m litt fritid på lørdagen før gjestene kom. Så jeg fikk meg en tur på dataen. Og en lang god varm dusj. Å hadde ikke en eneste hjelpende hånd fra mannen ( som lå til sengs med ny operert rygg)
Gjest irismor Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Vi blir 11 stk. På koldtbordet skal vi ha elgkarbonader med stekt løk og stekt champignon, kabaret, eggerøre og laks, stekt ribbe, reker og kreps, rekecoktail, waldorfsalat, potetsalat og salat. Får vel starte med det hele i morgen. Stekte du løken til karbonadene på torsdag? Lot du da den stekteløken stå kaldt eller frøs du den ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå