helenis + E-07 & D-09 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hovedinnlegger, altså den som startet tråden =)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 På 1 trimester er det en tråd med forklaringer til forkortelser,mange av de brukes kanskje mest på 1 trimester og bli gravid forumet. Innlegget heter.viktig info til 1 trimester,holdes oppe på 1 siden eller noe lignende........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå