It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 I 13ende pp satt spira på første pergo-kur. Ble mildt sakt overrasket siden jeg hadde forbredt meg på at det ikke ville gå nå heller. Men det kunne ikke gått bedre )
Dotten Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Så flott! Gratulerer så masse og lykke til. Tror jammen jeg får prøve dette jeg også gitt Er selv i min 17. pp.....! Ha en koselig jul!
Maja☆ Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer så mye, har skrevet til deg på skravla på dib også.
kattungen Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Oi, det var jo helt fantastisk! Gratulerer med baby i magen!!!!!!!!!! Så heldig du er:D
Lillegull og spiren Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Endelig var det din tur:) er så glad på dine veine..må være verdens beste julegave:) gratulerer med den lille spiren og den voksende magen som snart kommer:)
Svensk Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer ! Det var god motivasjon før meg också som avslutet andre pergokur nå så nå skall vi bare gøre resten av jobben rikitg. Lycke till !
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 Takk takk alle sammen. Dette var en super julegave få forsudd. Lykke til alle sammen, når jeg fikset det klarer dere det også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå