Gå til innhold

Noen lærere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lærer, men uten jobb foreløpig- er jo i permisjon:)

Lurer bare på hva begynnerlønna er...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ferdig til våren :-) Tror lønnen er veldig avhengig av utdannelse, fag og klassetrinn og om du er kontaklærer eller ei, + om man har ansinitet eller ei også. Og det er kommunale variasjoner. Jeg håper å få jobb fra neste høst av, helst på vgs og er blitt forespeilet at jeg vil begynne på ca 318 000 kr i året (evt + 15 000 i tillegg om jeg blirkontaktlærer, men det er vel lite sannsynlig), jeg blir da adjunkt med tillegg, men at årslønnen vil stige raskt de første årene. For adjunkt på grunnskolen tror jeg det ligger på ca 300 000 akkurat, kanskje litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...