hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hva fyller dere dagene med ? Hvilken aktiviteter holder dere på med ? Er hjemme selv med min 1 åring siden vi ikke har fått bh plass og det kan bli litt lange dager.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 jeg var ute og lekte, hørte på cd og danset/sang litt, leste bøker, så spiste vi mat og barnet sov litt... var ofte på butikken en tur... trillet en tur. noen dager var vi på besøk hos folk med barn. noen dager bakte vi
snurkle Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Åpen barnehage er supert både for store og små :-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg var det for noen år siden Tror det er viktig å gjøre barnlige ting. Male, tegne, leke, lese, synge, være ute, bruke lekeplassen, treffe andre barn, bygge tårn osv. Tenke litt sann som i bhg. Det er jo ikke uten grunn de gjør alt det de gjør Nå er det kanskje ikke like viktig for en 1åring, som for en 3 åring. Meen (";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå