Gå til innhold

Skremte vettet av alle sammen i natt jeg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

& det sitter godt i enda!!

Ble sittende lenge oppe i natt, alene.

Nede har vi to vindu vi enda ikke har fått gardiner på.

Jeg er en smule husredd av meg, og de vinduene er ikke gode når det er mørkt ute. Er ofte "redd" for at det står noen å ser på meg, uten at jeg vet det selv. Det er jo fult mulig ute i den mørke natten.

Når jeg gjekk ned trappa for å legge meg, sann rundt klokken to.

Skremte jeg marsvinene våre. Dette gjorde seff til at de hoppet til, og laget "dunke-lyder" i buret.

Jeg trodde noen banken på vinduet. Rett og slett fordi de såg at jeg kom ned trappen.

Satte i det hyyyylet. Sikker på at naboene hørte det.....

Tror jeg aldri har hørt mannen klatre så kjapt ut av sengen før. Hørtes ut som han spant. Stod i døra, trøtt som bare det, før jeg rakk å lukke munnen.

Var så redd at jeg skalv, samtidig som jeg lo og skulle prøve å forklare at det var bare marsvina. Huff!

Det sitter i enda. Nå skal vi ha gardiner der altså!!

Er helt skjelven enda. Turte ikke lukka døra til gangen i natt, så det ble helt mørkt inne på soverommet heller.

Vet ikke om jeg tør å gå ut til naboene i dag :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahhahahah "jeg er sikker på at han spant"

hahahahhahahahaså forbanna morsomt :DDD

men ja,jeg skjønner deg,er sånn selv...

må alltid se bak meg om jeg er oppe om natta,må se ut vinduene om noen står der , og må alltid se før jeg lukker en dør..

helt sinnsykt..

jeg er så mørkredd at du aner ikke..

Skrevet

Hahaha! Jeg ser han for meg!!

Er også av den husredde sorten, og kan sitte å mane meg selv liiiivredd!! Så jeg skjønner hvordan du har det....

Skrevet

Åh, det er så bra at det ikke bare er meg!!

Var alene ei natt for en stund siden. Hadde så lyst på noe snacks, og huset var helt tomt for alt usunt. Turte ikke kjøre på butikken jeg.

Stakkar mannen; han trodde det var brann eller noe annet djevelskap han. Som han sa selv.

Hadde det virkelig stått noen der, hadde det vell neppe hjulpet med det hylet der. *grøss*

Tenkte på det når jeg stod på badet. Kanskje det ikke var marsvina likevell, at der virkelig var noen som stakk da jeg hylte jungelvrælet mitt. *skummel tanke*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...