Gå til innhold

Er det noen her som har bleket tennene selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jge ville gjøre det hos tannlegen for et par år siden, men da frarådet han meg det, for han mente at de ikke var gule nok.

Nok nå drikker jeg mye kaffe, og tenkte kanskje jeg kunne prøve selv.

Eller er det veldig dumt å gjøre sånt på egen hånd?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken metode tenker du på da?

Jeg laget skinner hos tannlegen, og fikk med gele hjem, og bleket de selv. Deretter bestiller jeg bare påfyll av gele på nett. Går over sånn noene dager annenhvert år. Koster ikke så mye da, når jeg har skinnene fra før.

Men det iiiiiiser!!!

Og er ufarlig, enkelt og gir gode resultater..

Skrevet

Jada denne er fin den, og du kan kjøpe full pakke med standard blekeskinner, det er ikke så dyrt. Hos tannlegen lager de former etter tennene dine, men det koster jo 2-3000, litt bortkasta..

Denne geleen bruker de også hos tannlegen. Har sett plakat av akkurat dette merket "fastwhite" på venterommet :) Så bare prøv.. Men husk det iser noe vannvittig, men så er det over etterpå, og du har fine hvite tenner :)

Skrevet

-Iser det mer etterpå også, f.eks når du drikker/spiser varme eller kalde ting?

Skrevet

Hehe, det varierer hos folk sies det..

Hos meg iset det hele tiden, fra dag 2 og utover. Når jeg pustet med åpen munn iset det, og ved drikke osv.. Så jeg gikk rundt med lukket munn jeg :)

Skrevet

Litt dumt å bleke tennene og så måtte gå med lukket munn for å unngå ising? Hvor lenge varte dette? Til tennene ble gule igjen?;-)

Har også lyst å bleke tennene, men er usikker på hvor bra det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...