Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg var ute på verandaen og bare luftet hunden kjapt.. Følgte med inne hele tiden ( trodde jeg).. Så at lenestolen sto og gynget og regnet med at han fortsatt oppe i den og så på barnetv.. Går inn og går bort til gyngestolen.. Ingen mini.. Lette oppe og overalt.. Ingen mini.. Plutselig hører jeg et svakt "hallo".. Hører at han er inne i boden.. Åpner døren og der har han gjemt seg bak døren.. Spretter frem og sier bøøøø... Helt utrolig hvor kjappe de er.., for ikke og si hvor fort hjerteklapp jeg fikk bare jeg ikke så han i sekundet jeg kom inn.. hehe.. Han er 2 år og moro og gjemme seg ja.. hehehe...=)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 hehe.. uff.. ja det kan jeg tenke meg var en vemmlig følelse! Godt du fant han fort;) Han syns vel bare det var kjempe gøy tenker jeg.. skremme mamma litt
Anne-B. Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Eldstedatra mi gjorde noe lignende på HM i vår. Det var rett etter at Madeleinesaken kom opp i media, og jeg blei så redd! Men hun hadde bare gjemt seg inni et klesstativ. Borte på et sekund, var hun. Så jeg forklarte at jeg ble redd og at hun ikke måtte gjøre sånn. Hun ble litt nedimellom da, hun mente det jo bare som noe gøy. Også kom det en dame bort til oss og sa til henne at mamma (jeg) måtte ha henne i bånd om hun ikke slutta med det der.. øøøh.. Ja Visste ikke hva jeg skulle si, men akkurat det var nå drøyt. Rare folk.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Lillegutt ble borte for meg 3 ganger han for 1,5 uke, jeg er slett ikke like rask nå som jeg er gravid så da han sprang klarte jeg ikke holde følge, ene gangen var det ute, jeg lete over alt, da han kom frem igjen så sa jeg det til han at jeg ble redd hvis han skulle bli borte for meg, den andre gangen hadde han funnet en annen gutt å leke med og den tredje gangen lete jeg lenge til slutt begynnte jeg å gråte fordi jeg ikke fant han, og da endelig skjønnte han at mamma fakitsk blir redd så i helga da vi var ute så holdt han seg ved siden av meg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå