Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ikke fortalt det til mannen min enda,jeg skal ta en test til sånn at jeg er sikker på at det stemmer. Vi har ett barn som snart blir ett år,og vi har hatt en del søvnløse netter kan en si.. Jeg er så redd han skal bli forbannet og sur. For meg er barnet ønsket, men mannen min ser kanskje frem til å få soverommet for seg selv,og sånt.. Dessuten synes han sikkert det er nok å gjøre fra før:( gruer meg til å si det til han.. Råd noen? =)
jordbærsjokolade Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer! Er nok bare å hoppe i det. Han blir sikkert glad når han har fått fordøyd det litt:)
FuriLaks Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Ja gud, gratulererer! Han har jo en stund å bli vant med tanken:) Og dere kan jo kanskje ha soverommet litt for dere selv i den tiden?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Vel jeg regner da med du ikke har laget denne babyen alene? ;-) Gratulerer forresten! Så lenge han vet at derehar hatt ubeskyttet sex har han ingen grunn til å bli forbanna, han er vel såpass smart at han også skjønner at ubeskyttet sex i veldig mange tilfeller er lik graviditet? Om det er prevansjon som ikke funker vil jeg heller skjønne at han kan bli sintpå situasjonen akkurat når han får vite det, du skulle hørt triaden jeg kom med da vi ble uplanlagt gravide med en spire (som desverre vi mistet) før nr 3, men det snudde bare på noen timer det og så gledet jeg meg. Så om du er redd for å være der når han får vite det fordi du vil bli lei deg om han blir irritert kan du jo feige an litt og sende beskjeden på en melding eller noe sånt slik at han får tid til å reagere for seg selv før han møter deg igjen, kanskje han har fått ut det verste da og er mer blid? Dessuten er nummer to i de fleste tilfeller enklere å takle enn nummer en fordi man er mer erfaren og vet mer hva en går til. Vi hadde også en nummer en som sov elendig og fortsatt i en alder av 5 år er våken omtrent hver natt (men nå vekker han ikke oss da, vi bare hører han er på do el) og så fikk vi en nummer to som har et sovehjerte av gull, er nesten aldri våken om nettene,så det går an det også :-)
Alba44 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Håper da virkelig at han blir glad over nyheten om den lille som er på vei! Tenk så heldig han er som skal bli 2barns pappa ))
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 tusen takk for alle svar velger å være anonym en stund til, så når ting har roet seg kan jeg være "meg selv":) Ja jeg håper det går bra.vi har hatt en stresset høst, bilen har streiket,og samtidig bor vi i en liten leilighet vi ikke eier,og prisene på boligmarkedet er så høye at vi lurer på om det er verdt å kjøpe noe nå... er så masse å tenke på og vi blir aldri ajour... hehe:) Satt og tenkte på hvor mange bleier jeg må skifte med nyfødt + 1,5 åring..ojoj får håpe den lille får ett bedre sovehjerte,for her har ungen vår våknet hver natt i snart 10 mnd..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 vi har forresten brukt kondom, for jeg har ikke klart å velge hvilken prevensjon jeg ville ha.. ville egentlig ikke ha noen. men den sprakk en gang for en mnd eller to siden, og vi har kanskje vært litt uforsiktig ja og hatt sex uten kondom rett etter mensen(da jeg trodde det var trygt) men,men han var med på leken og får tåle steken:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå