3b@rnsmor-30* Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 litt lei her nå jeg... var selv sykemeldt sist uke og uka før der.. på slutten av sist uke var eldstemann her hjemme pga halsbetennelse... og nå er lillesøstra sjuk. var hos legen i går, så det er bare virus på henne.. tror vi må være hjemme i morgen også... og ikke nok med det, jeg kjenner at jeg har begynt å brygge på noe igjen... håper vi blir ferdig før jul!
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 jepp, begynte igår her.. med feber på snuppa og spydde over hele stua:/ hatt feber nå på morran også, men virker som ho blir mer og mer i farta... Har ikke spist noe særlig ennå da, bare litt grove kjeks.. men får vel prøve med en brødskive snart..
Bella Swan Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Vi er hjemme, minsten fikk feber i natt. Men det er første dagen minsten er syk i år, så jeg kan vell ikke klage...
Mille** Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Huff, vi har også vært mye syke den siste mnd. Nå er jeg faktisk hjemme med syk mann! ;o\ Skal heldigvis på senvakt i dag da, haha.. Skikkelig kjipt at han er syk da, vi skal på julebord på lørdag, men de siste gangene vi har hatt planer om en fest har det alltid skjært seg. Hvis han har det samme som jeg hadde så blir han ikke bra til lørdag nei....*gråte* God bedring til dere!
* 5 om dagen * Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 jaaaaaaaaa........... er så slitsomt, ikke noe særlig søvn om nettene.... spyr ut alt som er, så i natt satt jeg oppe med han, for da hosta han ikke så mye,og deretter for å kaste opp. og jeg som skulle vært på et helt unødvendig møte hos nav, forde de uduglige folka ikke kan lese papirene og handlingsplanen. Jeg av bestilte, og de ble dritsure....uff, ødela timeplanen deres sikkert... sånne sure folk, er ikke det jeg trenger når alt annet er vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå