Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Det er jo endel slike hvor blikket deres bare synker ned mot utrigningen og blir hengende der litt før de klarer å få blikket opp igjen hvor det burde være. Hvordan takler dere slike situasjoner? Blir dere irritert, ille berørt, synes dere bare det er morsomt eller noe helt annet? Sier dere noe, kremter, prøver evt å f.eks dra en jakke sammen over brystene for å gi et hint eller hva? Er nemlig en mann her som jeg omgås av og til som er veldig til å la blikket fordype seg i utrigningene mine. Først synes jeg det bare var morsomt, nå synes jeg det er litt plagsomt, spesielt om andre er i nærheten, men hva gjør man? Er en annen venninne som har kommentert ham også.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Pleier som regel og si noe som.. Finner du noe?? Leter du etter noe?? Øynene mine er festet lengre opp..;o Har tidligere jobbet som bartender og der må det endel kommentarer til for og få fulle folk til og se deg i trynet til tider.. hehe..
Hønemor&guttaboys Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Løsningen er vel muligens å begynne bruke polo?! .....neivel....hehe
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hehe... Jo, kan jo det, men får helt hetta av plagg som "kveler" seg rundt halsen min og omtrent alle andre topper blir utringet på meg siden jeg er relativt barmfager som det så pent heter ;-/
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har aldri opplevd det desverre. Men hadde nok kødda litt med de om det skjedde. ha ha.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Hehe... Uff, men blir det ikke pinlig å si til en man må forholde seg til endel? Ser det liksom ikke helt for meg, men kanskje det må noe slikt til engang.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Mine opplevelser på det området er at personen heller blir flau og .. *kremter* litt.. ehh.. ja.. hehe... ;o Nå hadde vi en veldig spøkfull tone der jeg jobbet og det var hele tiden mye kødding.. Så sikkert lettere og si ifra der.. men har sagt det sånn i mindre køddfull tone og.. hehe.. =)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde ikke nevnt et ord, men heller tatt på meg en genser som ikke hadde for dyp utringning.
Gjest irismor Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Det finnes bare en løsning på det "problemet" og det er ikke høyhalsete gensere osv. Ikke vår skyld at vi er "velutstyrt". Og det er ikke så behagelig at andre skal prøve å stirre i senk brystene dine. Løsningen er at neste gang han stirrer så sier du halvhøyt : Er de (brystene) ikke flotte =)) Gu må si det med et smil om munnen ;-) Da blir de så flaue at de trekker fort til seg øynene. Det blir lenge til neste gang vedkommende glor =))
Groosalugg Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ville latt blikket mitt henge konstant ved skrittet hans, mens jeg litt skeptisk mumlet: Hm??
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Hehehehe.... *ler meg ihjel* Å, DEN var genial du! Kanskje det er den rette metoden ja ;-) Det verste er at fyren er så distre og vimsete at han sikkert ikke hadde merket det engang *ler enda mer av synet av oss, han med blikket langt nede i utringen min og jeg med blikket enda lenger nede og en skeptisk rynke mellom brynene* Nei,vet ikke om det hadde funket da, tror ikke han har noe usikkerheter om seg selv sånn sett uansett, han har 5 barn ;-)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Ja ikke sant? Jeg kan faktisk ikke gå med helt vanlig singleter, topper osv uten at jeg ser ut som Pamela omtrent, men det er jo ikke min feil akkurat, jeg er jo bare sånn. Må jo få lov å gå med vanlig klær jeg også! Vet du, da jeg hadde praksis på mellomtrinnet for litt siden sa øvingslærer til meg litt ut i andre uken at jeg kanskje burde ha en fleecejakke eller noe sånt på i timene som jeg kunne dra glidelåsen helt opp på fordi jeg distraherte guttene i klassen med utrigninene mine :-/ Hva sier man til sånt da? Går i helt vanlig klær jo, men på meg blir jo søren med alt uten om pologensere utringet likevel *mumle, mumle*
Anne-B. Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Jeg tar det som et kompliment om det skjer en gang eller to, men om det gjentar seg hele tiden, så er det litt irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå