Gå til innhold

Piller eller spiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt ut hormonspiral fordi jeg reagerte slik på den (humørsvingninger og masse kvise- har noen enda- 8 mnd etter at jeg tok den ut, men det begyunner å komme seg nå)

 

Er skeptisk til alt med hormoner i. Har brukt piller fra 18-27 år, men oppdaget da at det var de som gjorde at jeg nesten hele tiden slet med halsbetennelser. Har ikke hatt det siden jeg sluttet på piller.

Høres merkelig ut, men en bli jo skeptisk da.

 

Har hatt kobberspiral mellom to graviditeter. Men husker at det var vondt i 3-6 mnd etter ( tidvis mensverk), og jeg blør gjennom ALT. Men resten er ok.

 

Og en har mye bedre sex uten piller!

 

Hva ville du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer på alle hormonbaserte prevensjonsmetoder med blødninger hele tide og kan ikke bruke dette selv. Vi aner ikke hva annet vi skal bruke enn kondomer...

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å prøve p-ring (nuvaring). Det er hormoner i den også, men de virker kun lokalt i limoren. Jeg har gått på forskjellige merker p-piller og hatt bivirkninger av de. Merker ingenting av p-ringen. Dessuten trenger du ikke å huske den hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...