Gå til innhold

Hei sjaman,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at du kan spå, kunne du tenkt deg til å spå meg også? Sa faktisk til samboeren i forigårs at jeg skulle prøve å finne noen som kan spå meg, du skjønner;

12 desember i fjor, begynte det å brenne hjemme hos oss mens jeg og gutten min, som da var ett år, lå og sov. Det gikk bra med oss alle, men hadde det brent ett par minutter til, ville vi antagelig ikke vært i live i dag.

Helt siden den dagen, har jeg hatt angst for å oppleve det samme igjen, for selv om jeg til de grader tar mine forhåndsregler, kan det jo ta fyr i ting som jeg ikke kan rå over, slik som sikringsskap o.l. Jeg blir sprø av å ligge om natta å tenke på rømningsveier ifall det begynner å brenne der eller der, og har alltid klær liggende ved senga som jeg i full fart kan kle på meg hvis uhellet er ute.

Det er pga dette tanken med å oppsøke en spådame slo meg, kan du kanskje se om jeg kommer til å oppleve en brann igjen? For isåfall, kan jeg fortsette med å planlegge rømningsveier, men hvis ikke får jeg kanskje nattesøvnen tilbake....

Hadde blitt evig takknemmelig hvis du kunne tenke deg å spå meg, men har forståelse for at du kanskje ikke vil eller kan spå om et slikt tema.

Takker på forhånd for svar(: (betaler gjerne)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så i et innlegg lengre ned at du har 45 på venteliste, så du kan bare vente med meg til en senere anledning, hvis du bestemmer deg for å spå meg, om det så tar tre-fire eller fem uker! det er ingenting som står om akkurat nuh! (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...