ollga Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Heisann. Etter at eg fødte lille Kristine 12. november i uke 20 (avbrutt pga misdannelser uforenlig med liv). Lurer eg no på om du kan sjå noko ny graviditet på meg og eventuelt kortid? Tør ikkje å spør om eventuelle komplikasjoner... Kjønn er ikkje så viktig.... Eg født 070383 Han født 271064. Ingunn
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hei kjære deg! Så trist å høre om lille Kristine... Jeg ser to barn.. litt uklart her, men det virker som to tette, eller tvillinger. Ser mest ut som to tette gjerne... Jeg spår ikke komplikasjoner eller ulykker/sykdom, så det får jeg heller ikke opp.. Eneste er at jeg ser to friske, raske barn på dere!! Masse lykke til videre!
ollga Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Hei. Tusen takk for svar. Blir spennende dette Har tidligere blitt spådd at eg blir gravid igjen innen 3 måneder, så kansje det er det du ser? Lille Kristine og ein ny graviditet? Blir jo rimelig tett det da... Og at neste graviditet er to friske barn (tvillinger)? hmmm..... Flott at du tok deg tid til å svare meg. Ha ei god jul
Aventis Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 hei igjen! Det KAN hende at Kristine er liksom den ene jeg får opp.. Men jeg tror egentlig ikke det.... Føler egentlig at du får to tette nå liksom.. Eller evt tvillinger... Blir spennende da!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå