mayaya Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hvordan er det egentlig å være gift med en sånn mann? Hjemme og henger store deler av året, og så noe så enormt med overtid i familiekos-tider? Og hva er overtid og hva er "overtid"?
sveis Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Du vet.. etter mange års erfaring, så har vi klart å fordele det meste av arbeidet gjennom hele året. Vi er i full gang fra januar vi! :-) Blir jo likevel mer hektisk i november og desember, men det går greit. Det som er mest forundrende er at hvordan i alle dager har jeg tid til å sitte her inne... Det har jeg egentlig ikke tid til skjønner du. Det er bare det at det er så vanskelig å rive seg løs fra pc'n... Kan noen være så snill og gi meg et skikkelig spark i ræva så jeg kommer i gang med det jeg egentlig skal gjøre nå????
mayaya Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ååååhhh. Tar han med seg jobben hjem altså? Jeg trodde du hadde plenty av tid til å sitte her nå, jeg...
sveis Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Han gjør nok det ja... Det er på en måte som en familiebedrift. Bare at det er kun han som har kontakten med menneskebarna. Jeg og nissebarna er mer som assistenter som hjelper til med å åpne post og pakke inn gaver. Han har nok en tendens til å ta all ære for alt slitet selv ja... I februar reiser hele nissefamilien til Thailand for et avbrekk i to uker. Det er da vi får vår familiekos!
mayaya Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Hmm... Men du må passe på at du ike blir en ekstrapassasjer da! Ikke bra å kalle seg selv assistenten til mannen.. Men om det er for noen uker, går det jo fint! Jeg skal iallefall legge fram noe godt og sunt til han når han kommer, småen gleder seg. Håper dere får ei flott jul og en herlig thaitur!
sveis Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Takker for det! :-) Det bare er sånn å være nisse. Men han er en snill og god mann. Tar alltid med seg hjem godene han får hos folk, og deler med oss.
sveis Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Takker! Da stikker jeg en tur og stryker nisseklærne vi skal ha på nissejulebordet! Årets store begivenhet! :-)
mayaya Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 Ehh... hæ? Er det flere nisser? :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå