Gå til innhold

Litt trist å nerme seg slutten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 17 dager igjen til termin begynner jeg å innse at magen min som jeg har blitt så ufattelig glad i snart kommer til å forsvinne.... Elsker å være gravid og til tross for sykemelding i lang lang tid og bekkenløsning har jeg stortrivdes det siste året med graviditetsplanlegging, pilleslutt, positiv test og alt som hører med =)

Gleder meg jo selvfølgelig kjempemasse til å få møte lille gutten min, og alt som hører med spedbarnstiden, men kommer nok til å savne magen min ganske mye etterhvert..... Rare meg føler meg faktisk veldig fin og vakker med en diiiger mage, føler meg mere perfekt med mage enn uten.

Jeg og min samboer er egentlig enige om at 2barn er nok, og da betyr jo det at mine dager som gravid kvinne i dette livet er over.... I går kveld spurte min kjære om jeg ikke gleder meg voldsomt til jeg er ferdig med å være gravid og får tilbake kroppen min...måtte jo helt erlig svare at jeg faktisk kommer til å savne magen masse og at jeg synes det er veldig trist å tenke på at jeg aldrig skal være gravid noe mere!

Jeg fikk da et veldig overaskende svar i fra min kjære....han er visst ikke så fremmed for tanken på et 3dje barn når det kommer til stykket alikevell, så kanskje om noen få år får jeg gå gravid igjen =) Men først skal jeg kose meg masse med den lille skatten min som framdeles ligger trygt plassert inni min store vakre mage =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh! All ære til deg, det mener jeg virkelig. At du klarer kose deg tross i alle plagene dine. Jeg er ikke glad i magen min, den er bare i veien - og spesielt når jeg er sammen med dattern min på 22 mnd. Bør kanskje lære av sånne som deg, det er jo tross alt (har vi også kommet frem til) siste gang jeg går gravid (tror jeg... ;) )

Lykke til med de siste dagene! :)

Skrevet

Jeg og sambo lå også og prata litt om det i går faktisk, har til tider vært håpløst lei av magen, virkelig gledet meg til hun bare fant veien ut, men jo mer jeg nærmer meg termin har jeg også innsett dette som mamma og andre sier om at de enda savner sparkene i magen og det å faktisk være gravid...er førstegangs, men har frem til nå ikke vært aktuelt med flere, men han ble litt fortumlet da jeg sa jeg ville sette inn en hormonspiral etterpå og at den varte 5 år...så da ble jo spørsmålet om det var mulig å ta denne ut før dersom,vissatte...så han er ihvertfall ikke fremmed for tanken om en liten smårolling til han heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...