annki83 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 noen som vet når foreldre pengene for desember blir utbetalt? å om de er skatte frie eller halv skatt?
Niem og Patrick Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Nav Haugesund betala ut 17 desember, så kanhenda dei komme før helgå.. Halv skatt truuur eg, men ikkje heilt sikker
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg får med halv skatt,tror jeg ivertfall,men det kan være forskjellig fra sted til sted og arb.giver til arb.giver, jeg får lønn fra arb.giver som får refundert fra NAV, er kanskje en forskjell pga det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå