Gå til innhold

huff... en av de verste nettene hittil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sovnet så fint klokka 21:00, og søtt og godt til klokka halv elleve. Da skreik hun hysterisk til klokka var 02:00.. i ett strekk. Roet seg litt da, og sovnet ikke ordentlig før halv tre. I vogna nede i stua. Jeg har alltid tenkt "de skriker jo ikke i ETT strekk i flere timer" når andre har skrivi iinn her, men UNNSKYLD til alle dere, jeg spiser i meg ordene, for det kan de virkelig. Jeg gråt og snuppa gråt.. Og jeg som skal på handling med min gamle bestemor i dag.. Jeg er trøtt som en strømpe.. huffameg..

Hun er forresten 6 mndr og ei uke! Tenker kanskje at tenner plager, vet hun ikke var sulten iallefall. Eller magen. Enten tenner eller magen. hehe

Jaja, det var nå godt å få klage litt da, Håper alle dere der ute får en fin dag! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da føler med deg..Har hatt ett par fæle netter selv, heldigvis ikke mye hylskriking,men ungene har byttet på å våkne + at eldste spydde, fikk feber og feberfantasi...

Så sitter her ganske søvnløs, føler med deg... :)

Skrevet

Uff det er absolutt ikke gøy nå man har sånne netter!!

Kan være tenner som plager henne, snuppa her holder på med to tenner nå og har slitt litt med feber og generelt ubehag. Så hun har også våknet et par timer etter at hun har lagt seg og hylskriker i ca 1 1/2 time før hun endelig sovner igjen.

Du kan evt. forsøke å smøre dentinox på gommene hennes for å se om det kanskje hjelper litt? Du får kjøpt det på apoteket.

Masse lykke til, håper det går bedre i natt

Skrevet

brukte dentinox to ganger i natt..:( Er så trøtt... :) hehe må jo le litt da.. alt er visst bra igjen i dag, lå og sov litt lenger enn meg, (må opp og sende eldste til sambo på skolen) så kom jeg opp og der ligger hun og skravler og babler, blid som bare det.. :o) Ikke tanke for hvor sliten mamma er etter natta... hehe

Skrevet

lagt deg til på facebook tror jeg, hehe du må si at jeg er vennen din da... :o)

Skrevet

Jepp, har godkjent deg nå :-)

Skrevet

Hehe ja det er typisk dem det der. Holder oss og seg selv våkne hele natten, men hvem er trøtt dagen derpå? Iallefall ikke dem nei, de virker som at har like mye energi som før de :-)

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det :)

Her har lillegutt holdt det gående med kolikken i hele natt,så glad vi skal til soneterapeut idag gitt,

Måtte hente ned jenta i natt for hun er sjuk så hun har bare ligget og hostet....

Vi som endelig hadde en kjempefin natt,natt til i går...så lenge varte det..Men nå er lillegutt snart 2 mnd så da er det forhåpentligvis ikke mer enn 1 mnd igjen med skrik om natta ;)

Skrevet

Ja her skjedde det mye når snuppa bikket tre mndr.. hun har ikke hatt en så ille natt siden da.. hun hadde også kolikk light, var ikke kjempemye, men helt klart tendenser. Hvilken soneterapeut bruker dere? Jeg gikk selv til fotsoneterapi når jeg var lita, husker det godt. Får håpe dere får rolige netter etterhvert også!

Skrevet

Vi bruker naboen min som også jobber som barnepleier på føden på gjøvik :)

Blir nok bedre etterhvert,men blir ekstra slitene da når vi alle har influensa også da :(men nå er vi forhåpentligvis fferdig med litt sjukdom for en stund så da blir det bedre...

Men når jeg står opp om morran så tenker jeg som så at nå er det en natt mindre med nattevåk og skrik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...