ღhælgelainnღ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hva bruker dere som antrekk til barna deres på Lucia feiringen? Jeg vet ikke hva jeg skal finne til mine små på 4 år og snart 2 år.. Vet dere om noen butikker hvor en får kjøpt spesielle skjorter/kjoler til sånt?
mai mammaen til to Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 det er mange som selger slike kjoler... men man kan like godt bruke en gammel hvit skjorte med hvit strømpebukse under... eller annen hvit kjole. jeg tenker å ta på datteren min på 1.5 år en helt hvit sommerkjole med hvite klær under....
You can do it! Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Har sett at de selger lucia antrekk på barneavd på H&M hvertfall.
ღhælgelainnღ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for gode tips!
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Cubus har også.. Hadde jeg hatt jente i riktig alder hadde jeg nok kjøpt, men gutten på 3 år skal ha på seg lys bukse, og storebror sin hvite skjorte med glitter rundt livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå