Gå til innhold

Hadde dere forventet dette av butikken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overhørte en samtale i går der det var en dame med baby i sånn "bilstol" oppå handlekurven som hadde kjøpt en stor kasse brus og balansert den oppå vogna i front - siden den ikke gikk nedi vogna.

Da hun skulle ut av senteret og ned på parkeringa er det sånne skrå rullebånd, og kassen hadde ramlet i gulvet, siden hun ikke holdt den fast.

Da mente og forlangte hun å få ny kasse brus, siden det ikke var mulig å sette kassen nedi de babysete vognene. (alle flaskene var hele, men de kom til å være "døde" når hun skulle bruke de)

Hadde dere virkelig forventet det av butikken ? Ble helt sjokka jeg. Det er jo masse rare ting som ikke går nedi vogna uansett, men man må jo selv sikre lasten for det.

En ting er at mange butikker som er "vitne" til slike ting tilbyr seg å hjelpe, og gjerne ny vare. Men å komme å forlange det synes jeg ble litt i overkant. Det var jo ikke rett ved butikken det skjedde heller, men på vei ut av senteret....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var på kanten ja. Og flaskene var hele? Har hun sett hva slags behandling varer får noen ganger, på vei inn i butikker? :P

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg hadde tenkt tanken en gang, på at jeg skulle ha ny...

Skrevet

hehe, jeg hadde nok aldri kommet på at jeg skulle krangle meg til en ny kasse, nei:) At jeg drar i butikken og handler så mye med unger i korga, det er jo mitt ansvar! Enkelt og greit:)

Skrevet

Hadde nok ikke gått tilbake for å få ny kasse, men heller vært flau fordi jeg kløna sånn..hehe..;)

Men etter å ha jobba litt i butikk er det lite som sjokkerer meg- det er utrolig hva enkelte kan få seg til å kjefte personalet opp og ned for! Blant annet en som kjefta meg huden full fordi han hadde fått cola på tøyet. Han hadde lagt en colaboks i handlevogna og slengt masse varer oppå så boksen sprakk. Dette var seff butikkens feil og vi måtte betale rens evt erstatte tøy. Stakkars datteren hans var mørkerød i ansiktet og dro han i jakka for å gå..

Skrevet

Hadde ikke falt meg inn å gå å be om ny! Et sted må butikkens ansvar slutte og hennes begynne. Fikk hun en ny kasse ?

Jeg har jobbet i matbutikk før jeg også, og det er det utroligst folk mener de har rett til. Men den morsomste episoden var en litt fisefin frue som kom tilbake med en frøloff for "det så ut som frøene bare var slengt på!". Ja, hva trodde hun...at noe satt og puttet på valmuefrøene et for et?

Skrevet

Jeg vet ikke om hun fikk ny - gikk før hun var "ferdig".

Det som overrassket meg mest var den ekstremt lite ydmyke holdningen hennes. Gikk rett til angrep på de i informasjonen og nærmest anklaget dem fordi den kassen hadde ramla ned.

Mye rart butikkansatte skal finne seg i.

Skrevet

Heldigvis er ikke flertallet sånn, det bare at man legger så godt merke til de som forventer at hele verden skal stå på pinne for dem..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...