Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er så heldig at mannen min syns det er topp med en ekstra mann på laget;) Men hvordan havner man i en slik situasjon at det kan bli aktuelt (uten at man er full).. Kan noen med dele erfaringer om hvordan "situasjonen" har kommet i stand?
Libido- Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 registrer deg på en erotisk siden. Der kommer du lett i kontakt med folk. Du kan etterlyse noen i din by. f.eks erotikknett.no nakenprat.com eller .no
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Heisann Vi er i samme bås... Vi leiter etter andre par eller mann/dame. Så hvis Dere vil treffe et par så kan vi fikse det her inne
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hi her: Vi har selvfølgelig trålet de sidene, men det er så mye raringer der ute! Siler bort det værste, chatter med dem av interesse. Ender opp med at de er ente: a)usexy b)useriøse c)gift/utro d)mangler totalt sosial inteligens De som passerer nåløyet er ofte ikke seriøse når det kommer til stykket... Så lei av det der. "Sjekke" noen på byen? Føles rart, er jo ikke flørt og forelskesle jeg er ute etter... En kompis? Hvordan i all verden gå frem? Dette burde i utgangspunktet ikke vært noe vanskelig... vi ser ganske bra ut (hehe, kan jeg si nå når jeg er helt anonym og ikke trenger bry meg om janteloven:) Hjelp. Til anonym nr 2: Vi er ikke ute etter par. Kun en mann. Jeg er ikke like liberal som min generøse mann;)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Vi forsøkte det samme for noen år siden. Og vi kom til samme konklusjon. Vi søkte etter menn og par. Vi møtte ett par to ganger uten at det ble noe av. Tvilen ble for stor for oss. De vi møtte utvekslet vi mailer med først, etter at de hadde svart på en annonse vi hadde lagt inn. Vi hadde sammen definert typer vi absolutt ikke ville ha kontakt med aller først. Det var utrolig vanskelig å finne noen "normale"mennesker som hadde samme utgangspunkt som oss, veldig mange som var helt uaktuelle allerede etter to setninger..spesielt enslige menn. Hele prosjektet rant ut i sanden, i dag har vi barn og det er lite aktuelt med trekant eller firkant, spesielt pga henne. Hun har alltid innrømt at hun tenner på tanken av å ha sex med andre, men det var jeg som var den store pådriveren, og for henne var det ikke naturlig i det hele tatt. Jeg har også alltid tent spesielt på situasjoner hvor ei dame blir tilfredstilt av to menn. Men alle fantasier må ikke på død og liv prøves ut heller. Uansett lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Jeg og sambo leter etter en jente. Det er jeg som presser på og det skulle gjerne skjedd med en gang, hehe... Vi fant ei for en liten stund siden, som alt passet helt supert med, sendte masse mailer osv, men da vi avtalte å møtes hørte vi aldri fra henne igjen.. Jeg blir så frustrert for jeg vil jo så gjerne:P Sambo er litt mer skeptisk, fordi jeg er sjalu. Men i denne situasjonen finnes jeg ikke sjalu i det hele tatt, faktisk når vi har sex elsker jeg at han snakker om hva vi kunne gjort hvis det var en jente her.... Må legge til at jeg er totalt underdannig, og elsker å bli herset med. Det gjør det hele litt vanskligere å finne noen som ikke er helt vanilje, men som allikevel ikke er klin kokos.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå