Gå til innhold

navn............. huffameg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir snart gæren! Greier ikke å finne noe navn som jeg er fortrolig med. Blir helt tullerusk i hodet mitt snart. Er så misunnelig på dere som har navnet klart.

Det blir en jente (som blir født om ca 14 dager.... nå går det unna gitt!), så vi kan jo konsentrere oss om det ene kjønnet. Men det hjelper ikke meg/oss så mye.

Noen flere der ute som sliter?

Vi har noen kriterier: bør ikke begynne på E, for da blir initialene EGG,

og så vil vi helst ikke ha r i navnet (men ikke noe krav), pga skarre r.

Er ikke vits i å skrive ned alle de navnene jeg tenker på, for jeg kommer opp med nye nesten hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært litt enklere å komme med forslag om jeg visste etternavnene...men kan jo gjøre et forsøk...

-malin

-linda

-yvonne

-helene

-tone

det ble visst noen det...håper du finner ut av det...lykke til med både fødsel og navnejakt... :)

Skrevet

Kan trøste deg med at vi også sliter - med guttenavn!

Huff, det er liksom ingen navn som "når opp" og samtidig passer til storesøster sitt navn.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg pløyde gjennom SSB sine navnesider utallige ganger... vet det er vanskelig. Skrev opp alle jeg syns var fine, og samboer strøyk alle han ikke likte. Da ble det ikke så mange igjenn, faktisk. Så har man noen å velge mellom:)

Skrevet

Har bestemt meg for å ikke stresse med det. Vi har en liste med noen få alternativer, men skal ikke bestemme oss før gutten er kommet og vi blir kjent med han. Har jo frist på 6 mnd før folkeregisteret begynner å stresse =)

Skrevet

He he, kjekt å høre at dere er flere enn oss som sliter. I bilen på vei til jobb i dag konkluderte vi med at kanskje babyen i magen burde døpes vilde 2, så kan førstemann få nummer 1 bak navnet sitt. Enkelt og greit, og fordelen er jo at begge kommer når en roper bare ett navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...