Gå til innhold

Hvor mange kjøper du julegave til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er snart ferdig med julegavene, mangler 1 til en jente på 7 år også 2 halve til foreldrene mine... vet ikke hva jeg skal kjøper til far.

ellers er jeg ferdig. ferdig, det er helt fantastisk.

men jeg har ikke så mange og kjøpe til da 8 + småen og meg og de to sistnevnte får bare gaver om det vi kan skylde på at vi trenger det :-)

jeg gidder bare og kjøpe til de nermeste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... 19 stk skal eg kjøpe til...

Skrevet

20-25 stk... nærmer meg ferdig :-) Besteforeldre, tanter, onkler og addere får kalender med ungene på, så det blir heldigvis ikke så mye ting...

Skrevet

38 stykker? lommeboka de må bli ganske tom

Skrevet

30 med stort og smått. Har noen jæv*** produktive venner... Men blir ikke så dyrt da, litt hjemmelaga pynt, noen kaker og brød, netthandel og kupp på salg: så lander på 2500 til de utenom til Guttongen og mamma.

Skrevet

Vi har 19 barn/tenåringer i alderen 3,5 år til 17 år.

Og 12 voksne pluss to venninner.

Jeg er heldigvis ferdig med alle unntatt min beste venninne.

Det blir bilder fra fotograf til de voksne i år, så det ble ingen billig fornøyelse:(

Men det er verdt det synes jeg. Alle har hintet om bilder vi tok når hun var 1 år, så det har jeg ordnet. Ferdig pakket inn:)

Skrevet

den kan bli litt slunken ja... har da telt med både min og sambo sin familie (min er veldig stor, masse mine-dine-og-våre-barn-opplegg..). men jeg er flinkt til å starte tidlig slik at vi får fordelt utgiftene litt. og så handler jeg en del på salg.

men ser frem til lønning neste uke nå ja....

Skrevet

Nå ble jeg glad, for plutselig virket det ikke som jeg hadde så mange lenger! :)

Har ikke telt, men 15-20 et sted?

Skrevet

Har 16 pers å kjøpe til, men blir mer enn 16 gaver. Mamma og pappa får en gave hver seg å det får broren og svigerinna mi å. Ellers så blir det en felles gave til datteren med samboer og en til henne alene.. Så har jeg noen tanter og onkler som får felles og 2 fettere. På pappa sin side kjøper jeg kun til min ene tante og fetter ( avtale med di andre) Etter konfirmasjon er det stop med julegave. ( er så himmla stor fam) men på mamma sin side er vi så få så vi kjøper til alle. På tanter og onkler beregner jeg fra 150-200 kr. Som regel vin. Samme prisklasse til fettere. Venninner med sambo har vi satt tak på 200. Bror med svigerinne har vi fra 500-1000 å det har jeg til mamma og pappa. Mann og dattere har jeg ikke noe tak på. Kjøper som regel noe di trenger eller ønsker seg. :-) Fam til mannen min kjøper vi ikke noe til pga di bor ikke i norge og feirer ikke jul

Skrevet

Har ei liste på 17 stk. I min familie kjøper vi ikkje til søsken m/barn, eller tanteunger over 18. Er rett og slett fordi vi er så mange. Har fått korta litt ned på lista, siden eg er blitt singel. ;-) (Ingen svigerfam.)

Sliter meir med at mesteparten på lista er mellom 10 mnd og 16 år. Og har omtrent alt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...