Trebarnsmamma30 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Føler magen strammer seg sånn hele tiden, det er ganske ubehagelig.. kan være slik i flere timer, går ikke over.. Sist svangerskap hadde jeg "vanlige" kynnere som gav seg etter en stund.. Er dette unormalt? Er 24+3..
Beama Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Kynnere kom tidligere hos meg denne gangen, og i tillegg har de vært mye kraftigere denne gangen. Til tider er de nesten smertefulle. Jeg kan få mange kynnere på en time, men har aldri opplevd att den har vart i flere timer.. får pauser innimellom..
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Ja, synes det er litt rart at det ikke gir seg.. føles som magen vil sprekke fordi den er så stram over lengre tid.. Men kan det være fordi den vokser..?
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Blir litt bekymra..men skal til jordmor nå på mandag så får høre hva hun sier.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har også sånne ubehagelige kynnere, som kan vare i flere timer. Husker jeg hadde det sist og, og vi var inne på hele 3 bomturer på sykehuset, pga slike sterke kynnere. Gikk alikevel frem til terminen, og 3 dager over, men hadde en lett fødsel da. Og jm mener det kan skyldes livmorens "gode forarbeid" Håper det bare er det samme med deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå