Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Mandag blei me innlagt på sjukehus. Jenta mi hadde RS virus og var tett. Mye slim i lungene og dårlig matlyst preger dagene våre nå. Barnelagen sa ho ville ha hoste i mange måneder framover. Noen som har opplevd kor lenge dette varer? Ho er snart 3 måneder gamal!
RajaPia Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Mine har heldigvis sluppet unna, men nevøen min hadde da han var drøyt 2 mnd. Var ganske så syk.. I ettertid fikk han astma , som de mener kom pga RSviruset. Kan visst vokse det av seg. Ble visst ikke svar på det du lurte på det her...
rosa og en blå Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 min gutt som då var 3 mnd var sjuk i 3 uker.. sluttet å hoste då.. (vel jo han hoster litt enda.. men ikke sån ekkelt, og det er ikke surklette) men bare 3-4 host for dag i snitt.. dette var i november..
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Dei nevnet astma til meg og... Men sa ingenting om kva eg skulle sjå etter eller at eg skulle inn til kontroll... Kanskje eg skal ta det opp med helsesøstera...
rosa og en blå Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 ja, de må ha 3 astma anfall før de får sjukdommen astma. -fikk vi fortalt. men vi fikk astma medisin fordi dette var et astma anfall blandet med en kraftig lungebetennelse.. fikk ventolin.. og han fikk adrenalin 3 ganger på sjukehuset.. *stakkars små* ja bere ring. eg skal ringe i morga for eg syns han pusta så fort.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 legen min sende oss på sjukehuset fordi jenta trakk pusten dobbelt så mange ganger som vanlig. Der fekk me påvist RS... Ho har ikkje hatt noko som minner om astma anfall. Men dei sa ho hadde ein lyd på lungene som var vanlig hos dei med astma!
rosa og en blå Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 slik var det med gutten min med.. (legane kalte dette astma anfall) ?? pusta dobbelt så fort, pipelyder og stygg grom hoste.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 hmmm... Var RS virus sa dei til meg... Hmm, eg får lese litt på nett i natt...
rosa og en blå Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 hihihi... jammen ikke lett å forstå dessa legane., til meg sa de at det var rs virus.. og i det så låg det bak astma og lungebetennelse (litt blandet av de to likosm) men nå må eg legge meg. -minsten vil ha flaske om ca en time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå