72moddelen og tulla Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Gubben og jeg var på foreldremøte på vgs til dattera, da vi kom ut var bilen vår sjelt. Vi hadde en Toyota 2delt grå 8 seter. Vi får ikke den igjen, er så rasende på at andres eiendom ikke kan være i fred. Hva pokker skal vi gjøre nå, en ting er at den er forsikret, men får jo ikke igjen det den var verd for oss, stønn, er kjempe deppa. Ekkelt er det også, føler seg litt innvandert. (Og jeg som hadde handlet hjemreiseklær til babyen, dette lå også i bilen, snufs, er kjempe lei meg). Hadde jo noe i bilen, dette er jo vekk også, klær og seter, helt håpløst dette her....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 greit nok at jeg trenger bil altså,men det var ikke meg...så langt vil jeg aldri gå!!!skjønner litt hvordan dere har det,hadde bare innbrudd i bilen min jeg da,men det som var skikkelig surt var at jeg ikke fikk igjen en dritt fordi forsikringa ikke dekket noe av det som ble stjålet også hadde jeg nettopp satt inn ny cdspiller og den gamle lå fortsatt i bilen,så begge ble stjålet pluss masse original cd'er (har bare brente i bilen etter dette) og tre par solbriller...argh,hadde jeg fått tak i de som gjorde det,så.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå