Gå til innhold

SF mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i min uke 23,men verken jm eller lege har tatt sf mål av meg.Når begynner de med dette? Synes å huske at da jeg fikk datteren min for snart 5år siden så sjekket de dette ved hver kontroll

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter de nye reglene er det vel i uke 24 ca de starter å måle dette.

Skrevet

Jeg ble målt i uke 15 første gang, og for noen uker siden, i uke 22.

Tror det er ulikheter ute og går. Bare spør dem neste gang, så måler de nok :)

Skrevet

Jeg ble målt i uke 16, men det var for at magen min var så stor. Målet lå da på hele 25 cm, hihi...

Muli jeg er kommet lengre...

Skrevet

da har du enten kommi myyeeeeeeeeee lengre ellers er det 2.. 25 cm er jo sykt.. fikk du time til ul da ?

Skrevet

Dæven! Jeg er i uke 26 nå og er 24 cm og jeg begynner igrunn å bli stor og jeg hadde litt fra før også

Skrevet

Hmmm.. Jordmor målte faktisk da jeg var 12+3.

Skrevet

jeg er 24+0 i dag og var hos legen i går. da målte de første gangen. så er vel vanlig at de ikke begynner måle før det har gått så lang tid..=)

Skrevet

Hehe.. Jo, hjeg var på UL i uke 13 ( etter mensberegning) pga blødninger. Var kun en der inne ja. tror ikke det er mulig at det plutselig har dukket opp en til der inne, hehe...

Men legen mente at bebien var eldre enn 13 uker, siden den var større enn antall uker skulle tillsie. Skal på ordinær UL i midten av desember, så får en eksakt termindato da...

Må si at jeg har ligget laaangt over det grønne feltet i de to forrige svangerskapene også...

Skrevet

Jeg er kommet til uke 13 og har ikke blitt målt enda..Lurte litt på det, men da roer jeg meg på at det er helt vanlig ;)

Skrevet

Eg ble målt for første gang idag...er 16 uker og har SF mål på 15 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...