kaalrot Høygravid!:) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Andre som sliter med dette?? Rutinen vår på natta er at han vekker meg pga snorking.. jeg må deretter vekke ham for å få ham til å ligge på siden(da dette hjelper mot ulydene), ikke lenge etter har han lagt seg over på ryggen og snorkingen begynner igjen.. jeg må da vekke ham..og slik fortsetter det.. Har desverre bare 1 soverom så i natt blir det sofaen på meg.. Er skikkelig lei av å aldri få en hel natt med søvn!! Rett før jeg henter saksa og klipper av han hele drøvelen da jeg har hørt at den kan forårsake snorking;) Men fra spøk til alvor: noen gode tips? kjedelig om vi må tilbringene nettene hver for oss framover nå..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Gå til fastlegen og be om henvisning til søvnsenter slik at han kan utredes. Tar noen mnd før man kommer så langt, men vi er midt i prosessen nå. Det kommer ikke til å bli bedre av seg selv.
Hanne Pannekake Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg sover med ørepropper, jeg.....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i problemet deres kaalrot, slik var ståa her i heimen før òg... Men så tok samboer turen til en øre-nese-hals spesialist, og han henviste sambo videre til Stensby Sykehus i Akershus der de utfører snorkeoperasjoner. GIkk ikke lang tid før han fikk innkalling til test om et inngrep ville hjelpe, og når det var bekreftet ble dato for operasjon satt. Inngrepet går fort men var smertefullt i en del dager etterpå. Men, etter inngrepet for nesten 2 år siden har ørepropper vært unødvendig for meg, og sambo mener også at han har bedre søvnkvalitet. Så min anbefaling er å få utført en operasjon, skal love deg at ting blir myyyye bedre etterpå!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 jett om, men her snorker mannen min til tross for at han ligger på siden også..... Jeg og har ørepropper på nattbordet slik at jeg kan stappe de inn i øra når det blir for ille!
mamman til karen elisabet. Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Ja må melde meg inn her,men av en eller annen merkelelig grunn slutter han å snorke når jeg stryker han på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Velkommen i gjengen! Vi har nå heldigvis ett ekstra soverom, men det er litt stusselig å sove der. Min mann blir sur når jeg ber han om å snu seg på siden, og mener det er derfor han ikke er uthvilt om morgenen... Eeeh tipper det har medt med snorkingen å gjøre. Det er ganske mye verre når han er forkjølt, og det er han ganske mye. Får faktisk vondt i hodet når jeg hører på bråket hans... Jeg sover godt om natta for tiden, men det gjør ikke guttungen, så hver gang jeg har våknet pga han, så får jeg ikke sove igjen pga mannens snorking. Det er noe dritt
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har prøvd å sove med ørepropper, men det funker ikke.. så får se om vi ikke tar opp dette med legen neste gang vi får innkallelse.. merker jeg sover dårligere nå når jeg er gravid og det er en dårlig kombinasjon med min samboers snorking.. Takk for tipsene i hvert fall:)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Kjenner til problemet ja ; ) Vil ikke sove med ørepropper for er redd jeg ikke vil høre barna om natten. Går griet nok til vanlig for dersom jeg bare sovner først går det greit, og jeg hører ikke så mye til snorkingen, mens nå som jeg er i uke 26 og sover fryktelig dårlig og er oppe for å tisse 4 ggr hver natt - ble jeg så plaget av det at jeg har flyttet på eget soverom, og det er deilig!! Tenker jeg blir der de første mndr med baby også.. Hvis jeg sliter med søvnen når vi er tilbake i vanlig gjenge blir han nok sendt til snorkeoperasjon ja. Kan ikke samboeren din sove i stua da? Du trenger jo en god seng mer enn han gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå