Gå til innhold

?????????HVA ER DISSE TAKENE??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tak tak på venstre side på ryggen..

varer i 45sek ca..

 

Hva er dette?

 

Flere som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 35uker på vei.

Skrevet

Nå har takene blitt på begge sidene på ryggen.. Gir seg ikke. Har hatt samma taket nå i over 5min..

 

Noen som kan si om dere har hatt d sånn?

Skrevet

Ring føden og snakk med dem du...

Skrevet

Ingen som har det slik altså?

Skrevet

har d sån sjøll.. har såde med maserier siden mandag.. huff nå må han koma

Skrevet

Er det maserier jeg har??

Kan jeg ha det i uke 35 da? uten at det blir fødsel?

Skrevet

Hvis det er maserier..så kan det vare flere dager..men ring føden og hør med dem

 

Skrevet

Hvordan kjennes maserier ut da?

Skrevet

Ja jeg har hatt det, en håndfull ganger de seneste par ukene. Jeg spurte om dette for noen dager siden, men det kom ingen svar her inne. Det har enten kommet etter at jeg har bakset og sjauet for mye, eller rett og slett når jeg har lagt meg for kvelden. Jeg er ikke lenger enn uke 33.

Det ga seg IKKE ved bading i varmt vann, slik "oppskriften" på kynnere skal være. Hos meg har det ikke akkurat som tak da... mest vært vedvarende vondt, fra en halvtime opp mot en times tid. Jeg roer meg med at det ihvertfall ikke er magen direkte... Det har holdt seg på en side av gangen, nesten mensvondt, fra mage til rygg - omtrent som opphenget på sidene av en hengekøye (kanskje den beste måten å forklare det på...!)

Skrevet

Ok, takk for svar :)

 

Jeg skal reise bort i helgen, langt fra sykehus å lege.. Tror dere jeg trygt kan dra?

Jeg har fortsatt disse takene..

 

 

En ting til: Jeg vil ikke ringe føden(har angst for å dra dit, så ingen vits i å komme med det forslaget)

Skrevet

Du kan da ikke reise langt bort fra lege og sykehus uten å vite hva de takene er.. "jeg vil ikke ringe føden"??? Da er du ikke engstelig nok.. Unnskyld meg....

Skrevet

Jeg ville skrevet ned hvilket intervall de kommer med og ringt føden for en sjekk jeg ;) Der kan de ta en ctg og rieregistrering av deg for å se om det er effektive rier du har.

Skrevet

Jeg tror ikke det er fødsel på gang, å så lenge jeg ikke tror det så ringer jeg ikke. Jeg kjenner at barnet beveger seg akkurat like mye som før. Hadde jeg vert bekymret for barnet så hadde jeg ringt.

 

Jeg lurer bare på om noen av dere har disse takene å om dere vet hva de er???

 

Ingen virker til å ha noen erfaring med det, så jeg drar på tur å koser meg i helgen. :)

Skrevet

Tak som kommer og går er som regel rier, så å si at ingen her inne har erfaring med det er vel litt feil? Om du ikke synes de er vonde overhodet så er det vel ikke noe stort problem, men ville ikke reist langt av gårde siden takene dine kan ta seg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...