Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har tak tak på venstre side på ryggen.. varer i 45sek ca.. Hva er dette? Flere som har det?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Nå har takene blitt på begge sidene på ryggen.. Gir seg ikke. Har hatt samma taket nå i over 5min.. Noen som kan si om dere har hatt d sånn?
2 prinser og en prinsesse Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 har d sån sjøll.. har såde med maserier siden mandag.. huff nå må han koma
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Er det maserier jeg har?? Kan jeg ha det i uke 35 da? uten at det blir fødsel?
Adelina2 Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Hvis det er maserier..så kan det vare flere dager..men ring føden og hør med dem
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Ja jeg har hatt det, en håndfull ganger de seneste par ukene. Jeg spurte om dette for noen dager siden, men det kom ingen svar her inne. Det har enten kommet etter at jeg har bakset og sjauet for mye, eller rett og slett når jeg har lagt meg for kvelden. Jeg er ikke lenger enn uke 33. Det ga seg IKKE ved bading i varmt vann, slik "oppskriften" på kynnere skal være. Hos meg har det ikke akkurat som tak da... mest vært vedvarende vondt, fra en halvtime opp mot en times tid. Jeg roer meg med at det ihvertfall ikke er magen direkte... Det har holdt seg på en side av gangen, nesten mensvondt, fra mage til rygg - omtrent som opphenget på sidene av en hengekøye (kanskje den beste måten å forklare det på...!)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Ok, takk for svar Jeg skal reise bort i helgen, langt fra sykehus å lege.. Tror dere jeg trygt kan dra? Jeg har fortsatt disse takene.. En ting til: Jeg vil ikke ringe føden(har angst for å dra dit, så ingen vits i å komme med det forslaget)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Du kan da ikke reise langt bort fra lege og sykehus uten å vite hva de takene er.. "jeg vil ikke ringe føden"??? Da er du ikke engstelig nok.. Unnskyld meg....
trebarnsmamma? Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville skrevet ned hvilket intervall de kommer med og ringt føden for en sjekk jeg Der kan de ta en ctg og rieregistrering av deg for å se om det er effektive rier du har.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tror ikke det er fødsel på gang, å så lenge jeg ikke tror det så ringer jeg ikke. Jeg kjenner at barnet beveger seg akkurat like mye som før. Hadde jeg vert bekymret for barnet så hadde jeg ringt. Jeg lurer bare på om noen av dere har disse takene å om dere vet hva de er??? Ingen virker til å ha noen erfaring med det, så jeg drar på tur å koser meg i helgen.
trebarnsmamma? Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Tak som kommer og går er som regel rier, så å si at ingen her inne har erfaring med det er vel litt feil? Om du ikke synes de er vonde overhodet så er det vel ikke noe stort problem, men ville ikke reist langt av gårde siden takene dine kan ta seg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå